مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با اعضای شورای شهر و شهردار لافت تاکید کرد:

لزوم بهره‌مندی از ظرفیت شهر تاریخی لافت جهت جذب گردشگر در قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های تاریخی و ساحلی شهر لافت در جهت جذب گردشگر تاکید کرد.

علی درویش‌پور در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار شهر لافت، بیان کرد: این شهر با داشتن تاریخی غنی و بناهایی با قدمت هزاره، می‌تواند به یکی از اصلی‌ترین مناطق گردشگری جزیره قشم تبدیل شود.

وی با اشاره به تعامل حاکم بر روابط بین اعضای شورای شهر، شهرداری و مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم افزود: هدفگذاری برای جلب سرمایه‌گذار و توسعه خدمات شهری به ویژه در حوزه نظافت شهری و ارتقاء سیما و منظر آن گزینه‌ای برای آغاز توسعه این شهر جدید می‌باشد.

درویش‌پور همچنین بر لزوم داشتن یک برنامه و سند جامع توسعه شهری تاکید کرد و عنوان داشت: با توجه به این مطلب که لافت به تازگی به جرگه شهرهای جزیره پیوسته، لازم است با یک برنامه مدون وارد مسیر توسعه یافتگی شود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان از حاضران در جلسه خواست تا با ایده‌پردازی و نوآوری در حوزه سیما و منظر شهری و توسعه فضاهای گردشگری، چهره‌ای متفاوت از شهر لافت ارائه دهند و این منطقه تاریخی را به بهترین شکل ممکن به عنوان یک مقصد گردشگری به مردم کشور معرفی کنند.

گفتنی است، در ابتدای این جلسه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار لافت به بیان برخی از مسائل و مشکلات شهر پرداختند.