مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس: مرکز نوردوز در ارس به یک منطقه مهم مرزی کشور تبدیل می‌شود

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با اقدامات و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، مرکز نوردوز در منطقه آزاد ارس به یک منطقه مهم مرزی کشور تبدیل می‌شود. به گزارش اخبار آزاد مناطق، محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در مراسم افتتاح ساختمان این سازمان در مرکز نوردوز گفت: روند توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در این […]

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: با اقدامات و سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، مرکز نوردوز در منطقه آزاد ارس به یک منطقه مهم مرزی کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در مراسم افتتاح ساختمان این سازمان در مرکز نوردوز گفت: روند توسعه و تکمیل زیرساخت‌ها در این مرکز به واسطه سرمایه‌گذاری‌های انجام شده و اعتبارات پیش‌بینی شده توسط این سازمان در این مرکز قابل توجه است.

وی تاکید کرد: مرکز نوردوز در منطقه آزاد ارس تا ۵سال آینده به یکی از مهم‌ترین مناطق مرزی کشور به لحاظ رونق اقتصاد و تجارت تبدیل می‌شود و بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی تاکنون استقبال خوبی از حضور در این مرکز نشان داده‌اند.

نریمان ادامه داد: وقتی بسترها برای حضور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در منطقه‌ای فراهم شود، طبیعتا آنها خود به خود برای سرمایه‌گذاری تمایل نشان می‌دهند و وقتی رونق در کسب و کار و اقتصاد اتفاق بیافتد سرمایه‌گذاران بیشتری برای سرمایه‌گذاری اظهار تمایل می‌کنند و این یعنی رونق فضای کسب و کار و تجارت مبتنی بر تولید و صنعت و کار با همسایگان و مناطق همجوار.

وی افزایش تعاملات مناسب مرزی با همسایگان در جهت اعتلای اقتصاد را یک موتور پیش برنده اقتصاد در منطقه آزاد ارس دانست و گفت: با کمک دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط، نمایندگان مجلس و سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی، مرکز نوردوز در منطقه آزاد ارس به نقطه‌ای قابل اتکا در صنعت، تجارت و گردشگری تبدیل می‌شود.

همزمان با هفته دولت دو پروژه ساختمان اداری و مجتمع تجاری و اقامتی در مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به بهره‌برداری رسید.

در سفر مشاور رئیس‌جمهور و هیأت همراه به مرکز نوروز منطقه آزا دارس، ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد ارس در این مرکز افتتاح شد.

برای احداث این ساختمان و محوطه‌سازی‌های مربوطه ۱۶میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است.

همچنین یک مجتمع تجاری و اقامتی در مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

این مجتمع که برای آن ۶۰میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده، دارای ۲۰واحد سوئیت اقامتی و ۶واحد تجاری و یک فروشگاه بزرگ ۶۰۰متری است که توسط سرمایه گذار بخش خصوصی در این منطقه احداث شده است.