مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اعلام کرد: ایجاد سامانه‌ای برای پایان بخشیدن به ابهامات

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از ایجاد سامانه‌ای برای پایان بخشیدن به ابهامات پیرامون فیش‌های حقوقی کارکنان این سازمان خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، اسماعیل زمانی در نشست خبری که با حضورعبدالله کعبی، عضو هیات مدیره و موعود شمخانی، معاون فنی و امور زیر بنایی این سازمان برگزار شده […]

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند از ایجاد سامانه‌ای برای پایان بخشیدن به ابهامات پیرامون فیش‌های حقوقی کارکنان این سازمان خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، اسماعیل زمانی در نشست خبری که با حضورعبدالله کعبی، عضو هیات مدیره و موعود شمخانی، معاون فنی و امور زیر بنایی این سازمان برگزار شده بود، در پاسخ به خبرنگار صداوسیما مبنی بر اینکه این سازمان چه موضعی به انتشار فیش‌های حقوقی منتصب به پرسنل سازمان منطقه آزاد اروند خواهد داشت، گفت: حقوق و دستمزدها در تمامی رده‌ها به استناد مواد قانونی، تابع قانون کار و طرح طبقه‌بندی مشاغل و مصوبات سالیانه شورایعالی کشور است.

وی مردم آبادان و خرمشهر را شهروندانی فهیم و آگاه خواند و افزود: معتقدیم این مردم هرگز به تصاویر منتشر شده که به سادگی قابل جعل است، استناد نمی‌کنند.

اسماعیل زمانی به پایبندی بر قانون، تایید و نظارت مستمر دستگاه‌های نظارتی اشاره کرد و اظهار داشت: عقلانی نیست که برمبنای این اسناد جعلی و دعوت به چالش‌های فضای مجازی، فیش‌های حقوقی پرسنل سازمان منطقه آزاد اروند را در گروه‌ها و کانال‌های فضای مجازی منتشر کنیم؛ مردم باید بدانند که ما باید براساس ضوابط عمل کنیم و آمادگی کامل داریم که کلیه مستندات حقوق و دستمزدها را در چارچوب قانون در اختیار تمامی دستگاه‌های نظارتی ذیصلاح قرار دهیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی سامانه‌ای که قرار است فیش حقوق و دستمزد تمامی کارکنان دولت را به ثبت برساند را یک درگاه رسمی برای پاسخگویی دانست و ادامه داد: این روش برای تنویر افکار عمومی خواهد بود و ابهامات را برطرف خواهد کرد.

در روزهای اخیر تصاویری در فضای مجازی تحت عنوان حقوق‌های نجومی کارکنان سازمان منطقه آزاد اروند منتشر شده بود که روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان در جوابیه‌ای کذب بودن این ادعا را اعلام کرد.