مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو: زیرساخت‌های سرمایه‌گذاری خارجی در منطقه آزاد ماکو فراهم شد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه در منطقه آزاد ماکو زیرساخت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران وجود دارد، گفت: علاوه بر آن، هاب انرژی و خط انتقال گاز نیز وجود داشته و هم سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در تامین برق و نیرو در آن رخ داده است. به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامرضا سلیمانی، با […]

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو با تاکید بر اینکه در منطقه آزاد ماکو زیرساخت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران وجود دارد، گفت: علاوه بر آن، هاب انرژی و خط انتقال گاز نیز وجود داشته و هم سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در تامین برق و نیرو در آن رخ داده است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامرضا سلیمانی، با اشاره به مهم‌ترین امتیازها و مزیت‌های منطقه آزاد ماکو برای سرمایه‌گذاران خارجی اظهار کرد: مهم‌ترین مزیت منطقه آزاد ماکو، موقعیت جغرافیایی آن است.

وی افزود: چون، هم مرز مشترک زمینی ایران با اروپا بوده و هم نقطه کریدور اتصال شرق و غرب و شمال و جنوب است و از سوی دیگر از امتیارات آن، ۲۰سال معافیت قانونی از حقوق گمرکی است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو بیان کرد: همچنین از مزیت‌های آن، ورود ماشین‌آلات و فناوری و قطعات یدکی و نیز قانون کار در منطقه آزاد ماکو بوده که دارای حکمرانی واحدی است.

وی با تاکید بر اینکه در منطقه آزاد ماکو زیرساخت‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری سرمایه‌گذاران وجود دارد، تصریح کرد: علاوه بر آن، هاب انرژی و خط انتقال گاز نیز وجود داشته و هم سرمایه‌گذاری‌های مناسبی در تامین برق و نیرو رخ داده و به واسطه وجود آب، کشاورزی نیز در آن رونق دارد.

سلیمانی گفت: این مزیت‌ها در کنار فناوری و برندهای جهانی، می‌تواند یک تولید رقابتی برای هر سرمایه‌گذار در جهان باشد.