مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: پروازهای فرودگاه ماکو افزایش می‌یابد

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: پیرو نشستی که با شرکت هواپیمایی اروند داشتیم، تفاهم‌نامه‌ای درخصوص افزایش پروازهای ماکو‌-‌تهران به ۲پرواز در  روز  و ماکو‌-‌مشهد منعقد شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامرضا سلیمانی افزود: شرکت هواپیمایی اروند؛ فرودگاه منطقه آزاد ماکو را به عنوان BASE انتخاب کرده و پروازهای شبانه نیز از فرودگاه […]

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو اظهار داشت: پیرو نشستی که با شرکت هواپیمایی اروند داشتیم، تفاهم‌نامه‌ای درخصوص افزایش پروازهای ماکو‌-‌تهران به ۲پرواز در  روز  و ماکو‌-‌مشهد منعقد شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامرضا سلیمانی افزود: شرکت هواپیمایی اروند؛ فرودگاه منطقه آزاد ماکو را به عنوان BASE انتخاب کرده و پروازهای شبانه نیز از فرودگاه ماکو انجام می‌شود. همچنین آشیانه هواپیما توسط این شرکت در فرودگاه ماکو احداث می‌شود.

سلیمانی با اشاره به اینکه این پرواز‌ها از ۱۵شهریور ماه انجام می‌شود، گفت: با هدف تسهیل عبور و مرور سرمایه‌گذاران و تجار ترکیه‌ای بزودی پروازهای ماکو‌-‌استانبول نیز برقرار می‌شود.

وی انتقال بار از طریق ترانزیت هوایی از فرودگاه ماکو را نیز ممکن دانست و افزود: زمینه برای صادرات و واردات بار از طریق فرودگاه ماکو فراهم می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: هم‌اکنون پروازهای شرکت سپهران چهار روز در هفته از فرودگاه ماکو برقرار است و پروازهای شرکت هواپیمایی اروند نیز اضافه می‌شود.