مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی وارد چابهار شد

مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور بازدید و افتتاح پروژه‌های منطقه آزاد وارد چابهار شد. معاونین دبیرخانه شورایعالی و مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد دکتر بانک را در این سفر همراهی می‌کنند. همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی که به همراه معاونین خود از روز گذشته (چهارشنبه […]

مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به منظور بازدید و افتتاح پروژه‌های منطقه آزاد وارد چابهار شد.

معاونین دبیرخانه شورایعالی و مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد دکتر بانک را در این سفر همراهی می‌کنند.

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی که به همراه معاونین خود از روز گذشته (چهارشنبه ۱۰بهمن‌ماه) به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، به همراه مرتضی بانک و معاونین دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی فردا در جلسه هم‌اندیشی با حضور استانداران و مدیران عامل سازمان‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی شرکت خواهند نمود.

بازدید از پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد چابهار و نشستی با فعالان اقتصادی با موضوع بررسی مشکلات و موانع فعالیتی از برنامه‌های این سفر مشاور رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد خواهد بود.

 

 

دیدار مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور در بدو ورود به چابهار

حجت الاسلام والمسلمین منتظری پس از اتمام نشست دو روزه قضات استان سیستان و بلوچستان که به میزبانی منطقه آزاد برگزار شد، با بدرقه دکتر بانک و هیات همراه، چابهار را به مقصد تهران ترک کرد.