معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد:

معرفی استعدادهای هنری قشم با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم

معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برگزاری دورهمی انجمن‌های شعر و موسیقی جزیره به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) خبر داد.

مرتضی شیخ‌زاده با اشاره به طرح معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم به منظور معرفی استعدادهای هنری جزیره اظهار داشت: این مناسبت آغازی برای معرفی توانمندی هنرمندان نوجوان و جوان قشمی به مردم ایران و جهان است.

وی از تداوم برنامه‌های این چنینی در قالب پنج‌شنبه‌های هنری قشم خبر داد و افزود: امید است هم‌زمانی این رویداد با چنین روز مبارکی، منشاء خیر باشد و برپایی این رویداد هفتگی با ایجاد پیوند مشترک بین شاعران و اهالی موسیقی، به هم‌افزایی قشر هنرمند جزیره منجر شود.

شیخ‌زاده تاکید کرد: هدف دیگر این رویداد فرهنگی، فراهم کردن زمینه‌ای برای درآمدزایی قشر هنرمند جزیره است تا با استفاده از امکانات رایگانی همچون مجوز و سالن برگزاری، بتوانند فرهنگ بومی و سنتی قشم و ایران را به مردم دنیا معرفی کنند.

وی ضمن دعوت از مردم جزیره برای حضور در پنج‌شنبه‌های هنری قشم، گفت: این اقدام ضمن کمک به القاء و بالا رفتن روحیه اعتماد به نفس نوجوانان و جوانان هنرمند بومی، با برنامه‌هایی که جهت بلیط فروشی اجرا خواهد شد، به درآمدزایی و ایجاد اشتغال پایدار در حوزه جامعه هنری قشم کمک می‌کند.

معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم افزود: برگزاری رویدادهای فرهنگی-‌هنری علاوه بر ایجاد جذابیت برای گردشگران قشم، در ترویج روحیه نشاط بین جامعه بومی جزیره نیز موثر خواهد بود.