در نهمین همایش ملی مدیریت جهادی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت گرفت:

معرفی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان مدیر جهادی برتر

در نهمین همایش ملی مدیریت جهادی، حجت الاسلام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رئیس دستگاه قضا، از دکتر افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان مدیر برتر جهادی تقدیر نمود.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، در این همایش، افشار فتح‌الهی به پاس تلاش برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی و مدیریت جهادی، مورد‌تقدیر قرار گرفت.

در متن لوح تقدیر اهدایی آمده است:

«این نشان برازنده سینه غیورمردانی است که با توکل بر خداوند متعال و استفاده از تدبیر، عقلانیت و در عین حال پیش بردن امور با عزم راسخ و بدون هراس از جوانب، در سایه امنیت مرهون خون شهداء توانسته‌اند ضمن نایل شدن به مقام مدیر جهادی، در عرصه توسعه کشور فرمایشات حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را نیز به منصه‌ظهور برسانند».

گفتنی است، این مراسم با حضور جمعی از مدیران و مسئولان اجرایی، انتظامی، نظامی و قضایی کشور در مرکز همایش‌های کتابخانه ملی ایران برگزار شد و حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای رهنمودهایی درخصوص اجرایی نمودن مدیریت جهادی به‌ویژه در سیستم اقتصادی کشور ارائه داد و در پایان با اهدای لوح سپاس از زحمات جهادی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر نمود.