در دیدار مهندس علی اوسط اکبری‌مقدم با مدیر هلدینگ ماموت مطرح شد:

منطقه آزاد انزلی؛ مرکزی برای صادرات محصولات هلدینگ ماموت

مهندس علیرضا قلمبر دزفولی مدیر هلدینگ ماموت، به منظور توسعه فعالیت‌های تجاری این شرکت با بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی با مهندس علی اوسط اکبری‌مقدم رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی دیدار و گفت‌‌وگو کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، در این دیدار، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با تاکید بر مزیت‌های قانونی و ظرفیت‌ها و زیر‌ساخت‌های تجاری موجود، به تشریح موقعیت استراتژیک منطقه آزاد انزلی پرداخت و بیان کرد‌: این منطقه به عنوان هاب داد و ستد می‌تواند مهم‌ترین مرکز صادرات محصولات شرکت ماموت به کشورهای حوزه خزر و اوراسیا باشد.

بنا بر این گزارش، مهندس علیرضا قلمبر دزفولی مدیر شرکت صنعتی ماموت نیز آمادگی خود را به منظور توسعه فعالیت تجاری و لجستیکی ‌و انجام سرمایه‌گذاری در شهرک صنعتی و مجتمع بندری کاسپین اعلام کرد تا با استفاده از ظرفیت‌های منطقه آزاد انزلی بتواند نقش موثری در توسعه مبادلات تجاری داشته باشد.

گفتنی است، بازدید از زیرساخت‌های مجتمع بندری کاسپین و محصولات تولیدی این شرکت در پسکرانه اسکله کاسپین که درحال صادرات به روسیه بودند، نیز پایان بخش این دیدار بود.