رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد قشم اعلام کرد:

منطقه آزاد قشم میزبان برگزاری مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد قشم از برگزاری نخستین مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم همگانی در جزیره قشم خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، جواد فیضی با اعلام این خبر عنوان داشت: این رقابت‌ها یکم آبان‌ماه، در چهار کلاس آقایان و یک کلاس بانوان به میزبانی سازمان منطقه آزاد قشم در محل فرودگاه قدیم قشم برگزار شد.

وی افزود: ۴۰راننده از استان‌های هرمزگان، کرمان، فارس، ایلام و تبریز شامل ۳۶مرد و چهار زن در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی منطقه آزاد ادامه داد: مسابقات آقایان در کلاس‌های‌۱۳۰۰، ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰، ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰ و آزاد انجام شد.

به گفته فیضی، در کلاس‌۱۳۰۰، احسان رستگار، سهیل محمدی‌نژاد و علیرضا ارم و در کلاس‌۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰، کامیار فیضی، ابراهیم اعتمادی و سجاد رجبی به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی اضافه کرد: در کلاس‌۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰، شایان محمد صالحی، احسان رستگار و هادی عبدلی و در کلاس آزاد نیز احسان رستگار، هادی عبدلی و آرش باقری به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

فیضی با معرفی برندگان بانوی حاضر در این مسابقات گفت: در کلاس بانوان نیز نعیمه خدری، عسل اخلاقی و فرنوش امیری‌زاد توانستند مقام‌های برتر این کلاس را کسب کنند.

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قشم ادامه داد: این مسابقات از سطح و کیفیت بالایی برخوردار بود و قهرمانان کشوری نیز در این مسابقات حضور داشتند.

گفتنی است، در مراسم اختتامیه این مسابقات که با استقبال مردم جزیره قشم همراه بود، از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به برگزیدگان و هیات داوران این مسابقات، هدایایی اهداء شد.