منطقه آزاد ماکو، فرصتی مناسب برای فعالیت سرمایه‌گذاران واقعی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: معافیت مالیاتی ۲۰ساله برای سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد ماکو از دیگر مشوق‌های سرمایه‌گذاری است و صددرصد سرمایه‌گذاری صورت گرفته توسط خارجی‌ها در این منطقه توسط دولت تضمین می‌شود. به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامرضا سلیمانی در دیدار با مدیرعامل و رئیس شهرک صنعتی آرسین بندر ترابزون، صاحبان و مدیران […]

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: معافیت مالیاتی ۲۰ساله برای سرمایه‌گذاران در منطقه آزاد ماکو از دیگر مشوق‌های سرمایه‌گذاری است و صددرصد سرمایه‌گذاری صورت گرفته توسط خارجی‌ها در این منطقه توسط دولت تضمین می‌شود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامرضا سلیمانی در دیدار با مدیرعامل و رئیس شهرک صنعتی آرسین بندر ترابزون، صاحبان و مدیران کارخانه‌های شهرک صنعتی با اشاره به به موقعیت منطقه آزاد ماکو گفت: بخش کشاورزی و لجستیک منطقه آزاد ماکو با برخورداری از ظرفیت‌های ممتاز و کم‌نظیر، مستعد سرمایه‌گذاری‌های بین‌المللی است.

سلیمانی با اشاره به آماده بودن زیرساخت‌های منطقه ازجمله فرودگاه، وجود آب به دلیل قرار گرفتن در جوار رود ارس تصریح کرد: فضایی که در حوزه اقتصادی این منطقه ایجاد شده، زمینه مناسبی را برای فعالیت سرمایه‌گذاران واقعی به دنبال آورده است.

وی تنوع اقلیم و آب و هوا، وجود متخصصان و استادان برجسته در رشته کشاورزی و قرار گرفتن در موقعیت ژئوپلتیکی را از عللی برشمرد که در کنار وجود خاک غنی و درجه یک کشاورزی، سرمایه‌گذاری‌های مطالعه شده و مطابق با الزامات روز جهانی در این منطقه را توجیه‌دار کرده اند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو از آمادگی منطقه آزاد ماکو برای واگذاری ۱۰۰هکتار زمین برای فعالیت‌های کشاورزی به سرمایه‌گذاران خارجی خبر داد و افزود:‌ معافیت مالیاتی ۲۰ساله برای سرمایه‌گذاران در منطقه از دیگر مشوق‌های سرمایه‌گذاری است و صددرصد سرمایه‌گذاری صورت گرفته توسط خارجی‌ها در این منطقه توسط دولت تضمین می‌شود.