منطقه آزاد ماکو میزبان یک رویداد استارت‌آپ روستایی

رئیس اندیشکده توسعه‌ای منطقه آزاد ماکو گفت: رویداد استارت‌آپ روستایی ۲۸آبان‌ماه تا اول آذرماه امسال در این منطقه برگزار می‌شود و قرار است ۲۰۰نفر در آن مشارکت کنند. به گزارش اخبار آزاد مناطق به نقل از ایرنا، علی ملکی بیان کرد: پس از رویداد استارت‌آپ کسب و کارهای آینده روستایی منطقه یک کشور که شهریورماه […]

رئیس اندیشکده توسعه‌ای منطقه آزاد ماکو گفت: رویداد استارت‌آپ روستایی ۲۸آبان‌ماه تا اول آذرماه امسال در این منطقه برگزار می‌شود و قرار است ۲۰۰نفر در آن مشارکت کنند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق به نقل از ایرنا، علی ملکی بیان کرد: پس از رویداد استارت‌آپ کسب و کارهای آینده روستایی منطقه یک کشور که شهریورماه سال جاری به میزبانی استانداری قزوین برگزار شد، رویداد منطقه دو کشوری با حضور ۲۰۰نفر در منطقه آزاد ماکو به اجرا در می‌آید.

وی افزود: فعالان حوزه استارت‌آپ از استان‌های البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کرمانشاه، کردستان و همدان با مشارکت معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در این رویداد حضور می‌یابند.

وی هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی پتانسیل‌های حل مسئله و همچنین تیم‌های استارت‌آپ خلاق جهت ایده‌پردازی و ارائه راهکارهای نوآورانه حول محورهای مزیت‌دار منطقه عنوان کرد و ادامه داد: تیم‌های برتر رویداد، مجوز استقرار و استفاده از حمایت‌های یک ساله مرکز نوآوری و شتابدهی هوشمند سازمان منطقه آزاد ماکو را دریافت می‌کنند.

وی به محورهای اصلی این رویداد استارت‌آپ اشاره کرد و گفت: فناوری‌های هوشمند در حوزه کشاورزی و فرآورده‌های لبنی، سامانه‌های پلتفرمی حوزه حمل و نقل، ترانزیت کالا و ترانزیت محصولات کشاورزی، نوآوری‌های حوزه گردشگری به ویژه بوم‌گردی، دولت الکترونیک و خدمات حوزه فناوری اطلاعات در مناطق روستایی، نوآوری‌های تولید محتوای چند رسانه‌ای و صنایع خلاق ازجمله انیمیشن و داده‌های حجیم و تحلیل آن ازجمله محورهای این رویداد است.

رئیس اندیشکده توسعه‌ای منطقه آزاد ماکو بیان کرد: علاقه‌مندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به آدرس www.fvillage.ir مراجعه کنند.