به مناسبت سالروز گرامیداشت روز اصناف برگزار شد:

میزبانی سازمان منطقه آزاد اروند از اتاق‌های اصناف آبادان و خرمشهر

به مناسبت سالروز گرامیداشت اصناف در تقویم ملی، سازمان منطقه آزاد اروند میزبان اتاق‌های اصناف و روسای اتحادیه های آبادان و خرمشهر بود.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، معاون سرمایه‌گذاری و اقتصادی و مدیر بهبود کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند برای دو روز متوالی با اعضای هیات رئیسه این دو شهرستان و روسای اتحادیه‌ها نشست‌های جداگانه‌ای برگزار کردند.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند در نشستی که با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری این سازمان و فرمانده نیروی انتظامی آبادان انجام شد، گفت: در سال گذشته جلسات کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی به صورت مداوم برگزار شد، که بیش از ۹۰درصد مصوبات این جلسات با همکاری اعضاء اجرایی شد.

سیدعلی موسوی با اشاره به برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق‌های اصناف آبادان و خرمشهر در مهره‌ماه سال جاری افزود: همچنین امسال انتخابات اتحادیه‌ها در دو شهرستان به خوبی انجام شده است و تا پایان سال ۲۶انتخابات دیگر برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در خردادماه ۱۲۰هزار عراقی وارد منطقه آزاد اروند شده‌اند، بیان کرد: ورود عراقی‌ها به منطقه و ظرفیت بازارهای ما روزانه یک میلیون دلار ارزآوری به کشور به همراه دارد و در این مدت در بحث گردشگری، بازار، کسب و کارهای کوچک و صادرات غیرمستقیم رونق و توسعه خوبی داشته‌ایم.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: بازاریان و اصناف نقش تاثیری‌گذاری در این رشد داشتند که باید تلاش شود این رضایتمندی از بازار برای شهروندان منطقه حفظ گردد.