نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: بیمارستان کیش، بستری مناسب جهت توسعه گردشگری سلامت

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات و تجهیزات بیمارستان کیش بستر مناسبی برای توسعه گردشگری سلامت است. به گزارش اخبار آزاد مناطق، در بازدیدی که از امکانات درمانی بیمارستان کیش با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و سید محمد هادی ایازی معاون اموراجتماعی وزیر […]

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امکانات و تجهیزات بیمارستان کیش بستر مناسبی برای توسعه گردشگری سلامت است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در بازدیدی که از امکانات درمانی بیمارستان کیش با حضور غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و سید محمد هادی ایازی معاون اموراجتماعی وزیر بهداشت انجام شد، پزشکیان امکانات و تجهیزات بیمارستان کیش را بستر مناسبی برای پذیرش بیماران خارجی و توسعه گردشگری سلامت عنوان کرد.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: تجهیزات و امکانات درمانی کیش در مقایسه با شهرهای داخلی از استاندارد بهتری برخوردار است و می‌توان ضمن توسعه این امکانات برای رشد گردشگری سلامت و درآمدزایی اقدام کرد.

پزشکیان در ادامه در خصوص تاسیس مرکز درمانی ویژه تامین اجتماعی در کیش گفت: سازمان  تامین اجتماعی باید از بیمارستان کیش، خدمات مورد نیاز را بخرد تا هزینه کمتری متحمل شود.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های خوب درمانی و گردشگری در جزیره کیش گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری، برنامه‌ریزی و ایجاد ظرفیت‌های جدید برای توسعه توریسم سلامت در جزیره کیش است.

غلامحسین مظفری همچنین از توسعه زیرساخت گردشگری سلامت برای جذب گردشگر از کشورهای منطقه خبر داد.

یادآور می‌شود، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت در این بازدید، با برخی از بیماران و مراجعان به بیمارستان کیش به گفت‌و‌گو نشستند.

لازم به ذکر است، مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در دومین روز فعالیت کاری خود در جزیره کیش از بیمارستان کیش بازدید به عمل آورد.