نشست هم‌اندیشی مدیران فرودگاه پیام کرج و فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد

عضو هیات مدیره و معاون هوانوردی منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام و مدیرعامل فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به منظور توسعه همکاری‌های مشترک بین دو فرودگاه و ارتقاء سطح همکاری‌ها دیدار و گفتگو کردند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این نشست که در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد و با حضور نادر ثناگومطلق عضو هیات مدیره و منوچهر […]

عضو هیات مدیره و معاون هوانوردی منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام و مدیرعامل فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد به منظور توسعه همکاری‌های مشترک بین دو فرودگاه و ارتقاء سطح همکاری‌ها دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در این نشست که در فرودگاه هاشمی‌نژاد مشهد و با حضور نادر ثناگومطلق عضو هیات مدیره و منوچهر اتقیایی معاون هوانوردی فرودگاه پیام و محمدباقر قاسم‌زاده مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان رضوی برگزار شد، رئیس و جمعی از اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات گردشگری و آژانس‌های هواپیمایی مشهد نیز حضور داشتند.

محور اصلی گفتگوها در این جلسه موضوع تدوام و توسعه پروازهای مسافری فرودگاه پیام بود که حاضرین در جلسه نقطه نظرات خود را بیان داشتند و مقرر گردید مسئولین دفاتر خدمات مسافرتی و اعضای انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی مشهد طی نشستی جداگانه مسائل و موضوعات مالی فی مابین را بررسی و توافقات لازم در خصوص حمایت از توسعه پروازهای کرج را بررسی نمایند.

همچنین با دستور مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی تعداد ۶تابلوی تبلیغاتی واقع در بهترین نقاط سالن ترمینال فرودگاه مشهد به تبلیغات پروازهای مسافری فرودگاه پیام کرج اختصاص یافت.