در بازدید دکتر آخوندی از موسسه علوم و فنون کیش مطرح شد:

نقش موثر کلاس‌های آنلاین در روند پیشرفت عرصه آموزشی کیش

عضو هیات مدیره و معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش گفت: ویژگی اصلی برگزاری کلاس‌های آنلاین، استفاده بهینه از زمان و به حداقل رساندن هزینه‌های تردد به آموزشگاه‌ها است که در روند توسعه و پیشرفت عرصه آموزشی موسسه علوم و فنون کیش نقش بسزایی خواهد داشت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در بازدید ناصر آخوندی معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش به‌ همراه مسعود توفیقی عضو هیات مدیره و مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش، از ساز و کار جدید برگزاری کلاس‌های آنلاین این موسسه خبر داد و گفت: ویژگی‌های اصلی این کلاس‌ها استفاده بهینه از زمان و کاهش هزینه‌های تردد به آموزشگاه‌ها که می‌تواند در عرصه آموزشی نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت موسسه علوم و فنون کیش داشته باشد.

در ادامه این بازدید، مسعود توفیقی عنوان کرد: شرکت متقاضیان به‌ صورت غیرحضوری در کلاس‌های آنلاین این موسسه ضمن این ‌که فرصت یادگیری را افزایش داده است، مورد استقبال قابل توجه زبان‌آموزان از نقاط مختلف ایران نیز قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: حضور ساکنین کیش در کلاس‌های از راه دور می‌تواند رسالت موسسه علوم و فنون کیش به‌ عنوان بازوی آموزشی سازمان منطقه آزاد کیش را تقویت کند.

عضو هیات مدیره و مدیرعامل موسسه علوم و فنون کیش خاطرنشان کرد: آموزش آنلاین موسسه علوم فنون کیش به‌ صورت تعاملی ‌و مکالمه‌ محور بوده و در آخر هفته‌ها و روزهای تعطیل امکان شرکت در کلاس برای طیف قابل‌ توجهی از مخاطبان به‌ ویژه مدیران، کارمندان و دانشجویان نیز فراهم شده است.

بنا بر این گزارش، آموزش آنلاین زبان در موسسه علوم و فنون کیش به ‌عنوان یک مسئولیت اجتماعی پس از شیوع ویروس کرونا آغاز شده و اکنون مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده است.

گفتنی است تمامی علاقه‌مندان برای نام‌نویسی می‌توانند با شماره ۴۱۵۹۲۲۲۲ تماس بگیرند یا به وب‌سایت موسسه علوم و فنون کیش به نشانیwww.kish-ist.net مراجعه نمایند.