مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد:

‌هجدهم تیرماه‌، آغاز جشنواره تابستان‌۱۴۰۱ جزیره قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: جشنواره تابستانی قشم از تاریخ 18تیرماه آغاز می‌شود و تا پایان تیرماه سال جاری ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی با بیان این مطلب اظهار کرد: معرفی ظرفیت‌های گردشگری جزیره، کاهش هزینه سفر و اقامت در قشم در فصل تابستان و معرفی قشم به عنوان منطقه‌ای با شرایط خرید مناسب و با تخفیف ویژه از اهداف جشنواره تابستان‌۱۴۰۱ قشم است.

وی ادامه داد: همچنین با برگزاری جشنواره تابستانی پس از چند سال وقفه، به دنبال زمینه‌سازی برای افزایش ورود گردشگران، رونق فعالیت بازارها، مجتمع‌های تجاری و فعالان اقتصادی و اماکن اقامتی و همچنین ارائه خدمات به علاقه‌مندان حوزه گردشگری هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، تبلیغات مناسب جهت معرفی جشنواره تابستانی قشم و تشکیل باشگاه مشتریان و گردشگران قشم را برای حضور گردشگران بسیار مهم دانست و اظهار داشت: برگزاری هرچه بهتر جشنواره تابستانی با استفاده از توان و ظرفیت‌های بخش اقتصادی، به معرفی بهتر برند قشم کمک می‌کند.

فتح‌الهی با تاکید بر ایجاد زیرساخت‌ها برای برگزاری این برنامه، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای اجرای جشنواره تابستانی از ۱۸ تا ۳۱تیرماه‌۱۴۰۱ باید به نحوی انجام شود که علاوه‌بر تابستان، در ماه‌های آینده و ایام برگزاری جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر و همچنین سال‌های آینده نیز با استقبال گردشگران همراه باشد.

وی اذعان نمود: همچنین همزمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر، ویژه برنامه‌های شاد و مفرح با حضور هنرمندان رشته‌های مختلف بومی و محلی در جشنواره تابستانه قشم برگزار خواهد شد.

به گفته فتح‌الهی؛ نحوه برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در ایام جشنواره تابستانی باید به نحوی باشد که در تمام جزیره قابل مشاهده باشد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: بهسازی برخی زیرساخت‌ها و همچنین انجام اقداماتی جهت زیباسازی فضای شهری و روستاهای جزیره نیز باید با سرعت و دقت انجام شود.

گفتنی است، جلسه برنامه‌ریزی جهت برگزاری جشنواره تابستانی قشم‌۱۴۰۱ با حضور افشار فتح‌الهی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد.