در نشست مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و مسئولان شهری طبل تاکید شد:

هم‌افزایی در جزیره قشم جهت بهره‌برداری حداکثری از مصوبات کمیسیون عمران مجلس‌

نشست مشترک رئیس هیات ‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر طبل، به منظور ایجاد هم‌افزایی در راستای بهره‌برداری حداکثری از مصوبات کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی جهت تجهیز شهرداری‌های جزیره قشم و ارتقای خدمات شهری برگزار شد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در این نشست گفت: شهرداری‌های نوپای جزیره باید به سمت درآمدزایی و خودکفایی حرکت کنند و ما در این مسیر حمایتگر آنها هستیم.

وی ادامه داد: شهر طبل ظرفیت‌های بی‌نظیری در حوزه گردشگری دارد، اما زیرساخت‌های گردشگری متناسب با این ظرفیت‌ها رشد نکرده و شهرداری باید برای توسعه امکانات با مشارکت بخش خصوصی برنامه‌ریزی کند.

فتح‌الهی با تاکید بر لزوم توسعه تجهیزات و خدمات شهری مطابق با استانداردهای شهری به‌روز دنیا، اذعان کرد: در جانمایی و احداث ساختمان شهرداری و شورا، ایستگاه آتش‌نشانی و زیرساخت‌های شهری و گردشگری باید به‌روزترین مسائل شهری مدنظر باشد.

رئیس هیات ‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح نمود: تعامل ایجاد شده میان سازمان و شهرداری‌های جزیره که منجر به مصوبه کمیسیون عمران مجلس برای ارتقای تجهیزات شهرداری‌های جزیره شد، فرصت مغتنمی است که باید شهرداران جزیره با جدیت و پیگیری از آن برای توسعه استفاده کنند.

بنا بر این گزارش، در این نشست سیدمسلم هاشمی شهردار طبل و عبدالجلیل امینی رئیس شورای اسلامی شهر طبل، فرصت‌ها و چالش‌های پیش روی این شهر را برشمردند و مطالبات مردمی را مطرح کردند.