مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم عنوان کرد:

همکاری و تعامل میان بخش‌ها و سازمان‌ها، عامل ایجاد توسعه پایدار در قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان، بر لزوم همکاری و تعامل میان بخش‌ها و نهادهای مختلف جهت افزایش کیفیت زندگی ساکنان جزیره قشم و حرکت به سوی توسعه پایدار تاکید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علی درویش‌پور در دیدار با سرهنگ حجت امیری‌کیا بیان کرد: خوشبختانه امروز قشم به‌واسطه وجود فضای همدلی و وحدت، در حوزه امنیت از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است‌‌.

وی ادامه داد: حفظ همدلی و امنیت موجود جهت ایجاد رونق اقتصادی، تشویق سرمایه‌گذاران برای حضور در جزیره و توسعه صنعت گردشگری تنها با همراهی و همکاری خوب و سازنده میان سازمان‌ها، نهادها، بخش‌ها، فعالان حوزه‌های مختلف و جامعه محلی ادامه می‌یابد.

درویش‌پور تصریح کرد: تامین امنیت سرمایه‌گذاران و تلاش جهت جذب فعالان اقتصادی می‌تواند موجب تسهیل در فرآیند سرمایه‌گذاری و رفع موانع تولید جزیره و حرکت در مسیر توسعه و رونق اقتصادی گردد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان ضمن اعلام آمادگی سازمان منطقه آزاد قشم جهت همکاری و همراهی با مجموعه سپاه در اجرای برنامه‌های مختلف، تاکید کرد: توسعه پایدار و متوازن با همراهی بدنه اجتماعی ایجاد و حفظ می‌شود و با آسیب‌شناسی به موقع و حل مشکلات می‌توان موجب افزایش کیفیت زندگی ساکنان شود.

براساس این گزارش، سرهنگ حجت امیری‌کیا فرمانده ناحیه مقاومت بسیح سپاه پاسداران قشم نیز در این جلسه ضمن تقدیر از همراهی و تعامل سازنده میان این نهاد و سازمان منطقه آزاد قشم، بر لزوم آسیب‌شناسی دقیق معضلات اجتماعی و همچنین اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی جهت آگاهی‌بخشی تاکید کرد.

وی همچنین همراهی و فضای وحدت شکل گرفته در جزیره قشم را یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در راستای استقبال گردشگران و حضور اقتصادی در جزیره قشم و حرکت به سوی توسعه پایدار قلمداد کرد.