مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت:

همگرایی سازمان منطقه آزاد قشم و سپاه جهت تحقق توسعه متوازن جزیره قشم

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در نشستی با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم و جمعی از فرماندهان و کارکنان سپاه، بر همگرایی و هم‌افزایی این دو مجموعه در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی و توسعه همه‌جانبه و متوازن در جزیره قشم تاکید کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی در این نشست ضمن تقدیر از زحمات سپاه و بسیج در جزیره قشم، بیان کرد: در ۶ماه گذشته و به‌ویژه در نوروز، ظرفیت و توان مجموعه سپاه و نیروهای مردمی بسیج در کنار سازمان برای حل مشکلات جزیره به‌صورت شایسته‌ای به‌کار گرفته ‌شده است.

وی ادامه داد: حضور سپاه برای حل چالش‌های مردم از تامین نان، هدایت ترافیک تا تامین امنیت روانی و اخلاقی، موجب شد که نوروزی ایمن در جزیره قشم داشته باشیم و در هر جایی که سپاه و بسیج در کنار سازمان قرار داشته، موفقیت بیشتری حاصل‌ شده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: در مقطع کنونی هیچ فاصله‌ای بین سازمان و سپاه وجود ندارد و از خواهران و برادران سپاه درخواست داریم در مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی آتش به اختیار عمل کنند.

فتح‌الهی اظهار کرد: حل مشکلات انباشته سال‌های گذشته، به توان و انرژی مضاعف و اعتقاد راسخ نیاز دارد و امیدواریم این همگرایی ایجاد شده در جزیره، طعم خوش خدمتگزاری را به مردم بچشاند.

وی با بیان اینکه دستیابی کشور به قله‌های افتخار در صنعت هسته‌ای و حوزه نظامی با تکیه ‌بر توان داخلی محقق گردید، افزود: خط مقدم مبارزه ما امروز بهبود وضعیت اقتصاد و معیشت مردم است و با اتکا به توان متخصصان و جوانان ایرانی، به فضل الهی، در این آزمون سربلند خواهیم بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن روز ملی خلیج‌فارس، خاطرنشان کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران در آب‌های خلیج‌فارس، در طول تاریخ بی‌سابقه است و این اقتدار نشات گرفته از رهبری داهیانه و خون پاک شهیدان است که موجب شده حوزه دفاعی ما کیلومترها از مرزهای کشور فاصله داشته باشد.

براساس این گزارش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم نیز در این نشست اظهار داشت: سازمان منطقه آزاد قشم امروز می‌تواند به ‌طور کامل در تامین امنیت، حوزه فرهنگی، ملی و مذهبی روی سپاه حساب باز کند.

سرهنگ حجت امیری‌کیا تصریح کرد: تعامل ایجاد شده میان نهادهای مختلف در دولت مردمی، به پیشبرد اهداف نظام و توسعه اقتصادی و اجتماعی منجر خواهد شد.