در دیدار معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد قشم و فرماندار شهرستان تاکید شد:

هم‌افزایی همه بخش‌های جزیره در راستای توسعه برند گردشگری قشم

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم با فرماندار این شهرستان درخصوص مسائل مشترک کاری میان این دو بخش و همچنین برنامه‌های پیش رو گفت‌وگو کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، مهدی زارعی در دیدار با علیرضا نصری در این جلسه پیرامون موضوعات مختلفی با هدف ایجاد هماهنگی و افزایش همکاری‌های دوطرف جهت رونق صنعت گردشگری به عنوان محور اصلی ایجاد توسعه متوازن در جزیره قشم با استفاده از ظرفیت‌های موجود به‌ویژه محوریت قرار دادن جامعه محلی، مذاکراتی داشتند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه با بیان اینکه در راستای اجرای منویات رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، اقدامات و فعالیت‌های این سازمان با هدف معرفی برند گردشگری قشم و بهره گرفتن از تمامی ظرفیت‌های موجود در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی موجود در منطقه با قوت و سرعت ادامه خواهد یافت.

همچنین در این جلسه بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود در منطقه جهت اجرای بهتر و سریع‌تر برنامه‌های تهیه شده در حوزه‌های مختلف تاکید گردید و عنوان شد که می‌توان با تقویت بخش خصوصی از ظرفیت‌های این بخش نیز استفاده کرده و زمینه ثروت‌آوری و ایجاد اشتغال پایدار برای ساکنان جزیره قشم ایجاد شود.

براساس این گزارش، علیرضا نصری فرماندار قشم نیز ضمن استقبال از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سازمان منطقه آزاد قشم و حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و گردشگری، پشتیبانی و حمایت از توسعه همه‌جانبه قشم را از محورهای کاری خود دانست و توجه به جامعه محلی را از اصلی‌ترین اقدامات برشمرد.