واکنش مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار به حمله تروریستی امروز: مسیر توسعه چابهار متوقف نخواهد شد

◾️انالله واناالیه راجعون ?حمله خشونت‌بار تروریستی امروز چابهار توسط دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که به شهادت و جانبازی عده‌ای از هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان سرافراز منجر شد، موجب تاسف و تاثر عمیق ملت ایران و همه آزادگان جهان گردید. ?بدون شک دشمنان این خاک که برای متوقف کردن حرکت پرشتاب ایران […]

◾️انالله واناالیه راجعون

?حمله خشونت‌بار تروریستی امروز چابهار توسط دشمنان قسم خورده ایران اسلامی که به شهادت و جانبازی عده‌ای از هموطنان عزیزمان در استان سیستان و بلوچستان سرافراز منجر شد، موجب تاسف و تاثر عمیق ملت ایران و همه آزادگان جهان گردید.

?بدون شک دشمنان این خاک که برای متوقف کردن حرکت پرشتاب ایران اسلامی در مسیر پیشرفت، انجام هر عمل غیرانسانی، حتی کشتار افراد بی‌دفاع و شهروندان را برای خود مجاز می‌دانند در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهند ماند و آرزوی متوقف کردن حرکت توسعه و پیشرفت در منطقه آزاد و بندر چابهار که امروز، مهم‌ترین بندر استراتژیک ایران و در یکی از درخشان‌ترین و مستعدترین برهه‌های تاریخی خود است را به گور خواهند برد.

?حمله کور امروز دشمنان این خاک، نه تنها مانعی در مسیر خدمت فرزندان شما در چابهار ایجاد نخواهد کرد، بلکه به لطف و یاری خدا، با قدرت هرچه تمام‌تر برنامه‌های توسعه‌ای و اقتصادی این نگین بی‌بدیل جنوب شرق ایران را ادامه خواهیم داد و ایمان داریم امروز ایرانیان، متحدتر از همیشه، برای به نتیجه رسیدن اهداف متعالی درنظر گفته شده برای این منطقه به یاری ما خواهند آمد.

? در پایان، بار دیگر شهادت عزیزانمان را به خانواده شهدا و هموطنان عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم و ضمن همدردی با مردم سربلند استان سیستان و بلوچستان، از محضر خداوند متعال، اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی را خواهانیم.

 

عبدالرحیم کردی

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری-‌صنعتی چابهار