معاون توسعه مدیریت سازمان منطق آزاد ارس اظهار کرد:

واگذاری امور به بخش خصوصی، زمینه‌ساز پویایی و توسعه فرهنگ و هنر در ارس

معاون توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد ارس گفت: کاهش تصدی‌گری دولت و واگذاری امور به بخش خصوصی و انجمن‌های فرهنگی و هنری را راهی مطمئن برای پویایی و توسعه فرهنگ و هنر در ارس است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین کریمی در نشست هم‌اندیشی و ساماندهی انجمن‌های فرهنگی و هنری ارس با اشاره به اهمیت واگذاری همه امور فرهنگی و اجرایی و صنفی به نهادهای مردمی اظهار داشت: این اقدامات در منطقه آزاد ارس از مرحله شعار به عمل، گذر کرده و در این باره شاهد تاسیس انجمن‌های مختلف در حوزه‌های متعدد هستیم. ازجمله اینکه در حال حاضر بیش از ۹انجمن فرهنگی و هنری در منطقه شکل گرفته است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری منطقه گفت: با حمایت مدیرعامل و هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ارس حمایت جدی از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و گردشگری به ویژه در دوره کرونا صورت گرفته و این حمایت در پساکرونا نیز تداوم خواهد داشت .

گفتنی است، نشست هم‌اندیشی و ساماندهی انجمن‌های فرهنگی و هنری منطقه آزاد ارس با حضور روسای انجمن‌ها و برخی از هنرمندان رشته‌های مختلف، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری، معاون توسعه مدیریت، مدیرکل فرهنگ و ارشاد منطقه آزاد ارس و رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و رئیس سازمان اوقاف شهرستان به منظور هماهنگی و ساماندهی وضعیت انجمن‌ها برگزار شد.

لازم به ذکر است، در این نشست صمیمی، ضمن بیان مشکلات و راهکارها از سوی روسای انجمن‌ها، بر ایجاد همدلی و همکاری با هدف ارتقای کیفیت برنامه‌های فرهنگی و هنری در ارس تاکید شد.