واگذاری ۱۰۸قطعه زمین به جوانان شهر سوزا و روستای تولای قشم

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از واگذاری ۱۰۸قطعه زمین توسط منطقه آزاد قشم به جوانان فاقد مسکن شهر سوزا و روستای تولای جزیره خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، احمد دیرستانی گفت: ۷۸قطعه زمین ۲۰۰ تا ۳۰۰متری با قیمت هر مترمربع ۳۵۰هزار ریال به افراد معرفی شده از سوی شورای اسلامی […]

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم از واگذاری ۱۰۸قطعه زمین توسط منطقه آزاد قشم به جوانان فاقد مسکن شهر سوزا و روستای تولای جزیره خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، احمد دیرستانی گفت: ۷۸قطعه زمین ۲۰۰ تا ۳۰۰متری با قیمت هر مترمربع ۳۵۰هزار ریال به افراد معرفی شده از سوی شورای اسلامی شهر سوزا واگذار شد.

دیرستانی با اعلام اینکه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم سیاست واگذاری زمین به جوانان فاقد مسکن در این جزیره را با هدف تقویت کانون خانواده در دستور کار این مدیریت قرار داده است، افزود: زمین‌های شهر سوزا با دریافت ۳۰درصد نقد و مابقی با اقساط مناسب به افراد معرفی شده واگذار گردید.

به گفته مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم، ۳۰قطعه زمین ۲۰۰ تا ۳۰۰متری هم در روستای تولای جزیره در پنج کیلومتری شهر قشم با کاربری مسکونی برای واگذاری به جوانان فاقد مسکن این روستا شناسایی شده است.

وی ادامه داد: این زمین‌ها با قیمت مصوب هر مترمربع یک میلیون و ۲۰۰هزار ریال به زودی به افراد معرفی شده از سوی شورای اسلامی روستای تولا، واگذار خواهد شد.

دیرستانی افزود: روند واگذاری زمین به جوانان فاقد مسکن در نقاط مختلف جزیره قشم براساس دستورالعمل یاد شده و همکاری شورای‌های اسلامی در شهرهای سوزا و درگهان و همه روستاهای جزیره قشم ادامه خواهد داشت.

مدیر املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: افراد دریافت‌کننده زمین با مراجعه به واحد صدور مجوز معاونت عمرانی سازمان منطقه آزاد قشم و اخذ پروانه ساختمانی، می‌توانند نسبت به ساخت واحد خود با رعایت ضوابط و مقررات اعلام شده، اقدام نمایند.

جزیره قشم با یکهزار و ۵۰۰کیلومتر مربع وسعت شامل شهرهای قشم، درگهان، سوزا و ۶۷روستا در جنوب ایران واقع شده است.