وزیر اقتصاد خواستار سرعت ‌بخشیدن در رفع مشکلات فعالان اقتصادی مناطق آزاد شد

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مکاتبه‌ای با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صنعت خواستار اجرایی شدن یک مصوبه درخصوص رفع مشکلات فعالان مناطق آزاد و صدور مجوز واردات ۱۴۰میلیون دلار کالای گروه‌۴ به این مناطق شد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، فرهاد دژپسند در ابلاغیه به وزرای صنعت و بانک مرکزی خواستار اجرای […]

وزیر امور اقتصادی و دارایی در مکاتبه‌ای با رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صنعت خواستار اجرایی شدن یک مصوبه درخصوص رفع مشکلات فعالان مناطق آزاد و صدور مجوز واردات ۱۴۰میلیون دلار کالای گروه‌۴ به این مناطق شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، فرهاد دژپسند در ابلاغیه به وزرای صنعت و بانک مرکزی خواستار اجرای هرچه سریع‌تر یک مصوبه (حاشیه) کمیسیون اقتصادی دولت درخصوص رفع مشکلات فعالان اقتصادی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی شد.

در مکاتبه دژپسند با همتی و رحمانی رئیس کل بانک مرکزی و وزیر صنعت، معدن و تجارت آمده است، خواهشمند ترتیبی اتخاذ نمایید تا مفاد صورت جلسه‌ای که با حضور نمایندگان تام‌الاختیار وزارت صمت، دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، بانک مرکزی و… درخصوص رفع مشکلات فعالان اقتصادی مناطق آزاد برگزار شده است، هرچه سریع‌تر اجرایی شود.

این درخواست به مصوبه صدور مجوز ثبت سفارش ۱۴۰میلیون دلاری واردات کالاهای گروه‌۴ به مناطق آزاد تجاری مرتبط است.