به مناسبت بازی‌های تیم‌ملی در جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر:

پرواز قشم-‌دوحه راه‌اندازی شد

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از برقراری پرواز قشم-‌دوحه با همکاری سازمان هواپیمایی کشور جهت تسهیل حضور هموطنان و هواداران تیم‌ملی کشور در مسابقات جام‌جهانی‌۲۰۲۲ قطر خبر داد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی با اشاره به تلاش‌های مسئولان سازمان منطقه آزاد قشم برای تسهیل تردد هموطنان و نقش‌آفرینی تاثیرگذار در رویداد قطر‌۲۰۲۲، بیان داشت: در پیگیری‌های انجام شده با هواپیمایی ایران‌ایر، انجام دو پرواز مستقیم از مبدا قشم به مقصد دوحه برای دو بازی تیم‌ملی مورد توافق قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این پروازها برای دو بازی ایران‌-انگلستان روز ۳۰آبان‌ماه و بازی تیم‌ملی با کشور آمریکا در تاریخ ۸آذرماه برقرار می‌شود.

به گفته فتح‌الهی؛ این پروازها ضمن ایجاد فرصتی برای استفاده از امکانات اقامتی و رفاهی قشم با قیمت‌های مناسب، امکان بازدید از طبیعت بکر و فضاهای گردشگری این جزیره در فاصله بین بازی‌ها را نیز برای هموطنان فراهم می‌کند.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: هواداران تیم‌ملی کشورمان با استفاده از این مکان همچنین می‌توانند در برنامه‌های ویژه نمایشگاهی و جشنواره‌ای که این منطقه آزاد تحت عنوان «جام و جزیره» تدارک دیده نیز حضور داشته باشند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند برای انجام مراحل پیش‌ثبت‌نام بلیت این پروازها، با اطلاعات واتساپ ۰۹۳۹۱۳۷۷۷۰۹ ایمیل‌: naderi.travelagency@gmail.com-gsm۷۶۳@gmail.com و تلفن‌های‌: ۰۷۶۳۵۲۲۵۱۵۵-۰۷۶۳۵۲۲۵۱۵۶-۰۷۶۳۵۲۲۳۳۲۲-۰۷۶۳۵۲۲۲۵۷۵-۰۷۶۳۵۲۲۲۵۷۶-۰۷۶۳۵۲۲۷۱۹۷ تماس بگیرند.