مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم تاکید کرد:

پروژه‌های آتی منطقه آزاد قشم، در جهت ایجاد توسعه همه‌جانبه جزیره

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: برای اینکه بتوانیم در آینده شاهد توسعه متوازن و پایدار در سراسر جزیره باشیم، نیازمند بررسی، آسیب‌شناسی و تهیه و تدوین برنامه‌های جامع برای پاسخ به نیازهای جوامع محلی، فعالین اقتصادی و سرمایه‌گذاران هستیم.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حمیدرضا مومنی در جلسه بررسی و تصمیم‌گیری برای پروژه‌های جدید سازمان منطقه آزاد قشم‌ بیان کرد: برنامه‌ریزی برای طرح‌های آینده و پروژه‌های جدید باید با در نظر گرفتن شرایط اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی موجود در منطقه و در راستای ایجاد توسعه همه‌جانبه همسو با نیازهای منطقه باشد.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم ادامه داد: جانمایی و تعیین موقعیت جغرافیایی برای پروژه‌های جدید و فعالیت اقتصادی به ویژه در حوزه‌های شیلات، نفت و انرژی و صنایع از اهمیت بالایی برخوردار است و باید برنامه‌های مشخصی برای ایجاد اشتغال پایدار نقاط مختلف جزیره تدوین شود.

وی همچنین بر لزوم تعیین برنامه‌های آتی در حوزه‌های مختلف خدماتی، گردشگری، اقامتی و زیربنایی در جزیره قشم تاکید کرد.

به گفته رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم‌، مبنای هر برنامه‌ریزی دقیق، اطلاعات و ‌آمار صحیح است و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم در حوزه‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی در اسرع وقت باید مبانی کسب اطلاعات پایه را برای برنامه‌ریزی جهت اعلام پروژه‌های جدید در این منطقه فراهم کنند.

براساس این گزارش، مرتضی شیخ‌زاده معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری، ناصر ذاکری مدیر طرح و برنامه، ناصرالدین گرامی مدیر جذب سرمایه‌گذاری و بازاریابی، حسین ناصری‌نژاد مدیر فنی و زیربنایی و فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم در این جلسه توضیحاتی درباره پروژه‌های آتی مجموعه‌های تحت مدیریت خود ارائه کردند.