پیام تسلیت مشاور رئیس‌جمهور در پی شهادت دکتر فخری‌زاده

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان «مرحوم دکتر محسن فخری‌زاده» رئيس سازمان پژوهش و نوآوري وزارت دفاع را به محضر مقام معظم رهبري (مدظله العالي) و خانواده آن بزرگوار تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش اخبار آزاد مناطق به نقل از روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، در پیام تسلیت مرتضی بانک آمده است:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

انالله و انا الیه راجعون

‎ترور و به شهادت رساندن «دانشمند مرحوم دکتر محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع»، برگ سیاه دیگری در دفتر ننگین دشمنان کوردل جمهوری اسلامی ایران رقم زد.

جنایتکاران صهیونیست و همدستان دور و نزدیکشان غافلند که تلاش برای ایجاد توقف در مسیر بالندگی علمی و فتح قله‌های دانش ایران اسلامی؛ راه به جایی نخواهد برد و بدون شک کارنامه درخشان و سراسر شور و حماسه این دانشمند برجسته؛ الگوی بارز شجاعت، اخلاص، ایمان و ایثار برای نسل جوان امروز و فردای ایران بزرگ خواهد بود‌.

‎ اینجانب ضمن تبریک و تسلیت به محضر مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده آن بزرگوار و همکاران ایشان در وزارت دفاع، از خداوند متعال برای آن شهید عزیز رفعت جایگاه و برای خانواده معزز صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌نمایم.

 

‎مرتضی بانک