چگونگی استفاده از کمپ های استقرار چادر در تعطیلات نوروزی کیش اعلام شد

دبیر ستاد نوروزی کیش، شرایط و چگونگی استفاده از کمپ‌های استقرار چادر در تعطیلات نوروزی جزیره کیش را اعلام کرد . به گزارش مناطق آزاد، علیرضا قائدیان با اشاره به اینکه کمپ‌های چادری جزیره کیش برای استفاده گردشگران و مسافران نوروزی توسط شرکت عمران، آب و خدمات جانمایی و برپا شده است افزود: به جز […]

دبیر ستاد نوروزی کیش، شرایط و چگونگی استفاده از کمپ‌های استقرار چادر در تعطیلات نوروزی جزیره کیش را اعلام کرد .

به گزارش مناطق آزاد، علیرضا قائدیان با اشاره به اینکه کمپ‌های چادری جزیره کیش برای استفاده گردشگران و مسافران نوروزی توسط شرکت عمران، آب و خدمات جانمایی و برپا شده است افزود: به جز کمپ اصلی (پشت مصلی کیش) یک کمپ ویژه مسافران مجرد در مجموعه ورزشی المپیک نیز در نظر گرفته شده است .

 

وی همچنین یاد آور شد: مسافران و گردشگرانی که قصد استفاده از این کمپ‌ها را دارند می‌توانند با ارائه مدارک شناسایی و پرداخت روزانه مبلغ ۴۰۰ هزار ریال برای هر چادر از این خدمات بهره‌مند شوند .

 

به گفته دبیر ستاد نوروزی کیش، اجازه برپایی چادر شخصی صرفاً در کمپ‌ها وجود دارد و هزینه برپایی چادر برای هر شب ۲۰۰ هزارریال است .

 

قائدیان در خاتمه خاطرنشان ساخت: پذیرش مسافران بدون خودرو در کمپ‌های چادری صرفاً با ارائه بلیت سفر دریایی و یا بلیت رفت و برگشت هوایی و کارت پرواز ورودی است.