مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند اظهار داشت:

کسب بازارهای خاورمیانه از طریق تولیدات رقابتی در منطقه آزاد اروند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با تبریک دهه مبارک فجر گفت: سال آینده سال رونق اقتصادی کشور خواهد بود؛ شرایط اقتصاد جهانی و منطقه‌ای در حوزه خاورمیانه و اقتصاد ملی ایران اسلامی به گونه‌ای است که رونق اقتصادی را در سال آینده تجربه خواهیم کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، اسماعیل زمانی در آیین بهره‌برداری از دو واحد صنعتی در سرزمین فتح بیان داشت: سرمایه‌گذاران در واحدهای تولیدی مصرفی می‌توانند فرصتی مناسب برای فعالیت و کسب و کار را داشته باشند.

وی افزود: به سرمایه‌گذاران توصیه می‌شود در هر مقیاسی که می‌توانند به سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه تولیدات مصرفی اقدام نمایند؛ چراکه سال آینده، سال توسعه بازار مصرف و داد و ستد است.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد اروند اظهار کرد: شرایط و تحلیل‌های اقتصادی جهانی به گونه‌ای است که سال آینده، سال رونق اقتصادی جهان به ویژه در خاورمیانه پیش‌بینی شده است و کشور ایران اسلامی از این توسعه اقتصادی نیز بهره‌مند خواهد شد.

زمانی اذعان داشت: سرمایه‌گذاران باید بدانند در بازار اقتصادی شرایط برای سرمایه‌گذاری مهیا است و با رقابت سالم در بازار حضور و در توسعه کسب و کار مشارکت داشته باشند.

وی گفت: امیدواریم واحدهای تولیدی و صنعتی در منطقه آزاد اروند در رقابتی سالم و به سوی صادرات گام بردارند؛ زیرا رقابت اصل حضور و بقا در بازار و کسب و کار است؛ بازار صادراتی میدانی بسیار مهم است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان خاطرنشان کرد: منطقه آزاد اروند در حوزه‌ای از خاورمیانه قرار دارد که نیازهای مصرفی بسیار بالایی را داشته؛ ضمن اینکه توان خرید مردم در این منطقه بالاست، می‌توان تولیدات رقابتی را ایجاد کرده و از این طریق بازارهای منطقه‌ای و خارومیانه را در اختیار گرفت.