کشتی «بهداد» حامل گندم، در چابهار پهلو گرفت

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بندر چابهار مصمم است تا با تخلیه کشتی‌های حامل کالاهای اساسی با بالاترین سرعت مانع از افزایش قیمت کالا، حفظ تعادل و جوروانی بازار شود، گفت: تخلیه کشتی کانتینری لاستیک در کمتر از یک روز از اقدامات موثر در این زمینه است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، حسین شهدادی درخصوص عملیات تخلیه و بارگیری در بندر چابهار افزود: کشتی «بهداد» حامل کالای اساسی گندم، در بندر شهید بهشتی چابهار پهلوگیری کرد.

شهدادی گفت: این کشتی به صورت کاپوتاژ از بندر امام خمینی(ره) به مقصد بندر شهید بهشتی چابهار بارگیری شده است.

او افزود: بنادر ایران نقش مهمی در تأمین کالاهای اساسی مردم دارند و بندر اقیانوسی چابهار نیز از این حیث مستثنا نیست.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: در راستای افزایش کیفیت خدمات بندری، به دنبال سرعت تخلیه و بارگیری کشتی‌ها به ویژه کشتی‌های حامل کالاهای اساسی در بندر چابهار هستیم تا موجب افزایش رضایت صاحبان بار و کالا باشیم.

شهدادی با اشاره به اهمیت ایمنی و سرعت تخلیه کشتی‌ها، گفت: با توجه به نقش پررنگ کالاهای اساسی در زندگی مردم، اگر تخلیه این کالاها با سرعت مناسب انجام و به سوی بازارهای هدف در داخل کشور روانه شود، مانع از افزایش قیمت آن در اثر کمبود کالا و موجب تعادل جوروانی بازار می شود.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان افزود: در همین خصوص عملیات تخلیه کشتی کانتینری وارداتی دیگری که محتوی کالای اساسی لاستیک خودرو بود در کمتر از یک روز انجام شد که اقدام تأثیرگذاری در این حوزه محسوب می‌شود.