از سوی مشاور رئیس‌جمهور انجام شد:

کلنگ‌زنی مرکز درمان ناباروری و بهره‌برداری از طرح توسعه محور جاده‌ای اسدآباد به همدان

همزمان با هفتمین روز از هفته دولت و توسط مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی، کلنگ مرکز درمان ناباروری در شهرستان اسدآباد به زمین زده شد و پس از آن طرح توسعه محور جاده‌ای اسدآباد به همدان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، سعید محمد امروز سه‌شنبه (۸شهریورماه) به نمایندگی از رئیس‌جمهور، با حضور در یادواره شهدای کارمند شهرستان اسدآباد که همزمان با هفتمین روز از هفته دولت برگزار شد، گفت: شهدا جان خود را به عنوان عزیزترین دارایی در راه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فدا کردند تا امروز شاهد اقتدار و عظمت کشور و آرامش و رفاه مردم باشیم.

مشاور رئیس‌جمهور افزود: شهدا تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمن ایستادند و اجازه دست‌درازی دشمنان به این مرز و بوم را ندادند.

براساس این گزارش، یادواره شهدای کارمند شهرستان اسدآباد با حضور استاندار همدان و مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی و جمعی از مسئولان محلی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان برگزار شد.

همچنین دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی و استاندار همدان در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان اسدآباد، با حضور در منزل مادر شهید امیر سرتیپ خلبان مظاهر رضائیان، با خانواده این شهید والامقام دیدار و از نزدیک گفت‌وگو کردند و آرامش و اقتدار کنونی کشور را مرهون حماسه و ایثار شهدا دانستند.

شایان ذکر است، سعید محمد، امروز همزمان با هفتمین روز از هفته دولت و به همراه علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه‌ عمرانی و اقتصادی به شهرستان اسدآباد سفر کردند.

مشاور رئیس‌جمهور و استاندار همدان در ادامه با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر اسدآباد، به مقام شامخ شهدای والامقام این شهر ادای احترام کردند.

گفتنی است، این سفر با هدف افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف عمرانی در گرامیداشت هفته دولت و همچنین تبیین و معرفی دستاوردها و خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم انجام شد.

بنا بر این گزارش، در این سفر کلنگ مرکز درمان ناباروری در شهرستان اسدآباد به زمین زده شد و پس از آن طرح توسعه محور جاده‌ای اسدآباد به همدان به بهره‌برداری رسید.

همچنین، سعید محمد با حضور در کارخانه گندله‌سازی استان همدان و کارخانه ذوب‌آهن غرب کشور، از روند توسعه صنایع و عملکرد آنها بازدید به عمل آورد.