معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند خبر داد:

کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی شهرستان آبادان برگزار شد

اولین کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی شهرستان آبادان در سال‌98 برگزار شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، این نشست با ۳دستورکار پیگیری مصوبات جلسات قبل، مجوز برگزاری انتخابات ۶اتحادیه صنفی و اعلام نتیجه بررسی مالی و اداری بعضی از اتحادیه‌ها در سال گذشته انجام شد.

معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند ضمن قدردانی از تمامی ارگان‌های دخیل در تنظیم بازار گفت: خوشبختانه ماه مبارک رمضان و از سرگیری ورود اتباع عراقی، مشکل جدی در بازارهای منطقه بوجود نیاورده است‌؛ هیچ کمبودی وجود ندارد و همه اقلام مورد نیاز تامین شده است‌.

سیدعلی موسوی افزود: اما باید نظارت و کنترل‌ها تا شب‌های قدر و عید سعید فطر که در منطقه ما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، به همین شکل ادامه پیدا کند.

وی به افزایش سهمیه برخی کالاها برای شهرستان های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود: از تمامی اعضای کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی آبادان انتظار می‌رود تمهیدات لازم برای جلوگیری از احتکار و دپوی این کالاها اندیشده و به کار بسته شود.

موسوی همدلی و هم‌فکری بیشتر را مهم‌ترین اصل برای آرامش در برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف و اتحادیه‌های آبادان در سال جاری دانست‌.

در پایان این نشست، معاون سرمایه‌گذاری و توسعه کسب و کارهای سازمان منطقه آزاد اروند از زحمات رشید پورنعمتی رئیس سابق اداره صنعت معدن و تجارت آبادان تقدیر و برای حسین عیسی‌زاده در این سمت آروزی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است، فردا نشست مشابهی با اعضای کمیسیون نظارت بر سازمان‌های صنفی شهرستان خرمشهر برگزار خواهد شد.