سعید محمد در نشست مشترک با وزیر راه و شهرسازی و وزیر حمل‌ونقل دولت قطر بیان کرد؛

کیش، آماده ارائه خدمات و پذیرش سرمایه‌گذار برای جام‌جهانی۲۰۲۲ قطر

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی در نشست مشترک با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و وزیر حمل‌ونقل دولت قطر، گفت: کیش، آماده ارائه خدمات و پذیرش سرمایه‌گذار برای جام‌جهانی2022 قطر است.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، سعید محمد، رویداد جام‌جهانی قطر را شروع مناسبی برای تبدیل ایران به هاب منطقه، به ویژه در مناطق آزاد و راس آنان ‌جزایر کیش و قشم دانست و افزود: هدفگذاری اصلی کیش را درحوزه‌های گردشگری،‌ ورزشی و سلامت است.

وی در بازدید از فرودگاه بین‌المللی جزیره کیش، با اشاره به مباحث گذشته از برنامه‌ریزی‌های مناسب برای استفاده از ظرفیت اقتصادی و گردشگری جهام‌جهانی خبر داد و اظهار داشت: بر‌اساس رایزنی‌های انجام شده و پیگیری‌های ریاست‌جمهوری با کشور قطر، وزیر حمل‌ونقل قطر به منظور هماهنگی‌های لازم در دوران برگزاری مسابقات و حداکثر بهره‌وری از ظرفیت هواداران و بازیکنان تیم‌ملی به کیش می‌آید.

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی، بر ترغیب سرمایه‌گذاران برای مشارکت در حوزه‌ی آب و برق تاکید کرد و گفت: علی‌رغم حضور تعداد زیاد مسافران نوروزی، مشکل خاصی در کیش پیش نیامد اما سعی ما در رفع مشکلات به‌ صورت پایدارتر است کمااینکه حجمی از پروژه‌های ساختاری نیز آماده شده است و حداکثر تا دو هفته‌ آینده با حضور ریاست‌جمهوری به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح خواهند شد.

گفتنی است؛ سعید محمد مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی، صبح امروز یکشنبه (۲۱فروردین‌ماه) به منظور معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های منطقه آزاد کیش و بازدید از زیرساخت‌های گردشگری و حمل و نقل این منطقه و همچنین میزبانی از هیات‌های ایرانی و قطری به جزیره کیش سفر کرد.