مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت:

کیش، مناسب‌ترین مکان برای تمرین تیم‌های حاضر در جام‌جهانی۲۰۲۲

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش گفت: آماده‌‌سازی لازم برای برپایی تمرین تیم‌های حاضر در جام‌جهانی فوتبال‌۲۰۲۲ قطر و حضور طرفداران آنها در جزیره کیش انجام شده است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، غلامحسین مظفری اظهار کرد: برگزاری جام‌جهانی فوتبال‌۲۰۲۲ در قطر، فرصت مناسبی برای فعالان اقتصادی و استفاده از ظرفیت موجود در جزیره کیش است.

وی با بیان این که زمین چمن و ورزشگاه کیش آماده، نوسازی و بازسازی شده است؛ از واگذاری زمین به بخش خصوصی برای ایجاد فضای ورزشی و زمین تمرین مطابق با استانداردهای بین‌المللی در کیش خبر داد و افزود: با توجه به فرصت ۳۳ماهه تا برگزاری جام‌جهانی، پیش‌بینی شده است که زمین تمرین و فضاهای ورزشی، یک سال زودتر از آغاز جام‌جهانی در اختیار تیم‌های متقاضی قرار گیرد.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به فعالیت ۵۰هتل در کلاس جهانی در جزیره کیش و با بیان این که درخصوص زیرساخت‌های اقامتی هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد و به اندازه کافی فضای گردشگری در کیش موجود است، افزود: با توجه به شباهت آب و هوایی جزیره کیش با قطر، این جزیره مناسب‌ترین مکان برای تمرین تیم‌های حاضر در جام‌جهانی فوتبال‌۲۰۲۲ قطر است.

مظفری اظهار کرد: تفاهم‌نامه‌ای را با فدراسیون فوتبال داشتیم تا بتوانیم نقش پشتیبانی را در زمینه‌های اقامت و ارائه خدمات به هواداران تیم‌ها و هم تمرین تیم‌هایی که قصد تردد به جزیره کیش را دارند، داشته باشیم و تا به امروز هیچ‌گونه محدودیتی را در این خصوص نداشته‌ایم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید نمود: تلاش بر این است تا ظرف یک سال مانده به مسابقات، همه امکانات مورد نظر را مهیا کنیم، زیرا ارائه خدمات مناسب و به‌روز، زمینه‌ساز ترغیب تیم‌های حاضر در جام‌جهانی در کیش است.