کیش اینوکس۲۰۱۸ امروز با حضور مرتضی بانک افتتاح می‌شود

دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از امروز دوشنبه ۳۰مهرماه۹۷ درجزیره کیش آغاز به کار می‌کند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، به همین منظور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی یکشنبه شب به جزیره کیش سفر کرد. آیین افتتاح این […]

دهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی از امروز دوشنبه ۳۰مهرماه۹۷ درجزیره کیش آغاز به کار می‌کند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، به همین منظور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی یکشنبه شب به جزیره کیش سفر کرد.

آیین افتتاح این دو رویداد بزرگ اقتصادی کشور از ساعت ۱۶امروز (دوشنبه) با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش آغاز می‌شود و پس از آیین افتتاحیه، دو نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با حضور مسئولان ملی و محلی کار خود را آغاز می‌کنند.

برگزاری ۲۸نشست تخصصی و همایش بین‌المللی با حضور بیش از ۱۰۰سخنران برجسته داخلی و ۲۵سخنران بلندپایه بین‌المللی و حضور ۵۰نفر از دیپلمات‌های کشورهای مختلف دنیا بیانگر اهمیت این دو رویداد بزرگ اقتصادی در عرصه ملی و بین‌المللی است.

همچنین در اولین روز از برگزاری این دو نمایشگاه با حضور مسئولان و مهمانان داخلی وخارجی کتاب فرصت‌های سرمایه‌گذاری جزیره کیش رونمایی خواهد شد.

شایان ذکر است بیش از ۲۰۰خبرنگار داخلی وخارجی، کیش اینوکس‌۲۰۱۸ را پوشش خبری می‌دهند.