در دیدار مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با عبدالرحیم کردی مطرح شد:

گسترش همکاری‌های دوجانبه میان سازمان منطقه آزاد چابهار و شرکت ملی پست ایران

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در دیدار با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری-‌صنعتی چابهار، ضمن بررسی روند فعالیت‌های صورت گرفته، بر گسترش همکاری‌ها و تعاملات سازنده دوجانبه تاکید کرد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست با عبدالرحیم کردی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار و محمد بیرانوندی عضو هیات مدیره این سازمان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به ظرفیت بالقوه موجود در حوزه کسب و کار خدمات پستی اظهار امیدواری کرد: خدمات ارزش افزوده پست بتواند در افزایش بهره‌وری اقتصادی و اجتماعی منطقه موثر باشد.

سبحانی‌فر با اشاره به برخی محدودیت‌ها و تنگناهای موجود در ارسال تولیدات بومی و محلی و سوغات و کالاهای مجاز، خواستار مساعدت سازمان منطقه آزاد چابهار در حل این مشکل با همکاری گمرک در راستای توسعه اقتصادی این منطقه شد و افزود: با توجه به تغییر رویکرد شبکه در افزایش جذب ترافیک کالاهای استراتژیک (بومی و محلی)، ضروری است سازمان‌ها با افزایش سطح تعاملات و اتخاذ شیوه‌های نوین، همراهی و اهتمام بیشتری با شرکت ملی پست در تحقق اهداف تعیین شده داشته باشند.

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در ادامه با تشریح پروژه ملی جی‌نف (GNAF) به عنوان یکی از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی با محوریت شرکت ملی پست، به نقش و تاثیر بسیار زیاد این پروژه، در استاندارد شدن نشانی‌ها، حذف بروکراسی اداری، تسهیل در ارتباط دوسویه دولت و مردم و بهبود فرایند کاری سازمان‌ها، اشاره و خواستار همکاری همه سازمان‌ها در ارائه اطلاعات مورد نیاز جهت اجرای موفق آن به عنوان یک پروژه حاکمیتی فرابخشی شد.

همچنین، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در این دیدار ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از فعالیت‌های شرکت ملی پست در منطقه گفت: سازمان منطقه آزاد چابهار از حضور شرکت ملی پست در این منطقه ویژه اقتصادی استقبال می‌کند و برای عملیاتی شدن پروژه‌های این شرکت از هیچ حمایتی دریغ نخواهد کرد.

عبدالرحیم کردی ضمن قدردانی از پست چابهار در خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان، بر آمادگی سازمان منطقه آزاد چابهار در استفاده از پتانسیل شرکت ملی پست جهت غیرحضوری کردن بسیاری از خدمات خود تاکید و برگزاری نشستی مشترک بین مدیران پست و گمرک با حضور مسئولین منطقه جهت رفع مسائل و مشکلات قبول مرسولات گوناگون توسط پست و ارایه راهکارهای قانونی آن را ضروری دانست.