با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو انجام پذیرفت:

گشایش نخستین نمایشگاه صنعت، معدن و ماشین‌آلات در منطقه آزاد ماکو

نخستین نمایشگاه صنعت، معدن و ماشین آلات در منطقه آزاد تجاری-‌صنعتی ماکو 26تیرماه آغاز به‌کار کرد که بیش از 40مجموعه صنعتی، معدنی و ماشین‌آلات در این نمایشگاه شرکت کردند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، در آیین افتتاح این نمایشگاه که با حضور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو و مسئولین شهرستانی برگزار شد؛ حجت الاسلام و المسلمین قریشی نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه نیز حضور داشتند.

براساس این گزارش، این نمایشگاه در مساحت نمایشگاهی‌ ۲۵۰۰مترمربع، با شرکت برندهایی از شهرهای اصفهان، تبریز، تهران، ماکو، ارومیه، زنجان، کرج، مشهد بر پا شده است.

هدف از برگزاری این نمایشگاه، رشد و توسعه صنعت و معدن در منطقه و صادرات به کشورهای همجوار و همچنین توسعه سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد ماکو می‌باشد.

شایان ذکر است، تبلیغات موثر و مذاکرات رودررو تجار با یکدیگر و همچنین، رشد و توسعه تولیدات و توانمندی‌های ایرانی، از دیگر اهداف برگزاری نخستین نمایشگاه صنعت، مهدن و ماشین‌آلات در منطقه آزاد تجاری-‌صنعتی ماکو است.

گفتنی است، رشد و توسعه صادرات محصولات ایرانی به کشورهای همسایه و فراتر در سایه تعاملات به وجود آمده در این نمایشگاه‌ها می‌تواند شکل بگیرد و ایجاد ارتباط‌های داخلی و خارجی برای شرکت‌های درحال رشد بحث مهمی است که در نمایشگاه پیگیری می‌شود.