به مناسبت روز ملی اصناف اجرایی می‌شود:

تخفیف ۲۰ تا ۳۰درصدی برای تمدید و صدور پروانه اصناف قشم

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم از تخفیف 20 درصدی تمدید پروانه کسب و 30درصدی برای صدور آن به مناسبت روز ملی اصناف در این منطقه خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، هرمز امیری با اعلام این خبر افزود: این تخفیف‌ها با دستور مدیرعامل سازمان و تایید معاونت اقتصادی و هیات مدیره به مناسبت روز ملی اصناف (یکم تیرماه) و با هدف حمایت از کسب‌ و کارهای آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا در قشم، در دستور کار مدیریت بازرگانی و اصناف قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: این تخفیف‌ها به مدت یک  ماه از یکم تا ۳۱تیرماه سال جاری به‌ عنوان هدیه این سازمان به فعالان اقتصادی قشم لحاظ می‌گردد.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم تصریح کرد: تمامی اصناف و کسبه جزیره قشم از این فرصت می‌توانند در زمینه تمدید پروانه کسب با تخفیف ۲۰درصدی و تقاضای صدور پروانه کسب با استفاده از تخفیف ۳۰درصدی بهره ببرند.

به گفته امیری؛ تمامی کسبه و اصناف برای استفاده از معافیت مالیاتی پیش‌بینی ‌شده جهت فعالیت در منطقه آزاد قشم باید برای اخذ مجوز کسب و پیشه از مدیریت بازرگانی و اصناف این سازمان، اقدام کنند.

وی بابیان اینکه خوشبختانه مردم و بازاریان موارد بهداشتی را به‌ خوبی رعایت می‌کنند، از بازاریان، مجتمع‌های تجاری و اصناف فعال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان اظهار کرد: تلفن گویای  ۵۲۵۲۰۱۰۰- ۰۷۶۳ این مدیریت به‌ صورت شبانه‌روزی آماده دریافت انتقادات، شکایات و پیشنهادات مردم و کسبه جزیره قشم است.

گفتنی است، نخستین روز تیرماه به ‌عنوان روز ملی اصناف نام‌گذاری شده است.