مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در بازدید از روستاهای آسیب‌دیده از زلزله‌ اظهار داشت:

مردم جزیره قشم در کنار آسیب‌دیدگان زلزله هستند

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به نمایندگی از مردم جزیره، با حضور در روستاهای زلزله‌زده استان هرمزگان گفت: مردم قشم در کنار آسیب‌دیدگان زلزله هستند.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، افشار فتح‌الهی صبح یکشنبه (۱۲تیرماه‌۱۴۰۱‌) با حضور در مناطق زلزله‌زده ضمن ابلاغ پیام همدردی و همراهی مردم جزیره قشم اظهار داشت: مردم قشم نگران و علاقه‌مند به کمک به هموطنان آسیب‌دیده خود هستند و برای تحقق این امر، منطقه آزاد قشم آماده تامین بخشی از امکانات و لوازم ضروری مردم در این مناطق است.

وی با اشاره به روند مثبت مدیریت نیروهای امدادرسان بسیج، سپاه و دستگاه‌های خدمات‌رسان اذعان نمود: باوجودی که آسیب‌ها ۱۰۰درصدی بوده است، اما همه در حد توان مشغول ارائه خدمت هستند.

فتح‌الهی از مردم و خیران کشور دعوت کرد تا در تامین وسایل سرمایشی و مواد اولیه برای تهیه خوراک گرم، همچون همیشه در کنار هموطنان خود باشند.

وی با تقدیر از مدیریت خوب نیروهای سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، قرارگاه مدینه منوره و نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: مدیریت بهنگام و اصولی برای رساندن اقلام به مردم در مناطق آسیب‌دیده در این شرایط از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پایان اعلام کرد: سازمان منطقه آزاد قشم برای کمک به پروژه‌های ساخت و بازسازی منازل مسکونی در روستاهای آسیب‌دیده، پس از پایان دوره اسکان موقت، آماده هرگونه همکاری است.