وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد:

آغاز از سرگیری پروازهای مسافرتی فرودگاه پیام با تامین کامل ایمنی پرواز

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: پروازهای مسافرتی فرودگاه پیام با تامین کامل ایمنی پرواز آغاز به کار می‌کند و از سرگیری پروازهای مسافربری از فرودگاه پیام نیازمند تحقیقات و بررسی‌های بیشتر است.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمدجواد آذری‌جهرمی با حضور در نشست شورای اقتصاد مقاومتی استان البرز افزود: در جریان ایجاد تامین امنیت کامل پرواز و دیگر مشکلات پیش رو، امکان پروازهای مسافرتی از البرز از سر گرفته شد.

وی گفت: لایحه بودجه در سال‌۹۸ به ۴۴۸ هزار میلیارد تومان رسیده است، که انتظار می‌رود در مواردی نیز حصول درآمد داشته باشیم.

آذری‌جهرمی با اشاره به تحریم‌های اقتصادی، کاهش صادرات نفت را از خواسته‌های دشمن خواند و افزود: جذب منابع مالی کشور کاهش داشته است و بودجه عمرانی کشور نیز بالطبع با کاهش روبه‌رو بوده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب که پروژه‌های استانی در مقیاس اهمیت و ضرورت بررسی می‌شود، گفت: ظرفیت موجود کشور با هم‌افزایی و همدلی تمامی مسئولان در جهت رفع مشکلات و با هدف رونق تولید باید به کار گرفته شود.

آذری‌جهرمی خاطرنشان کرد: بررسی اولویت‌های اجرایی در خصوص پروژه‌ها و قیاس آن با دیگر پروژه‌ها با شاخص‌گذاری بررسی و پیگری شود.

وی مطرح کرد: یکی از اقدامات صورت گرفته در زمینه ارتقاء سطح کارآمدی استارت‌آپ‌ها، افزایش اندروید گوشی‌های موبایل است که در این زمینه با توجه به تحریم‌های خارجی در نظر داریم برای افزایش حقوق مردم نسبت به بهره‌مندی از بخش‌های خصوصی به ویژه استارت‌آپ‌ها برنامه‌های موثری صورت پذیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این مطلب که وزیر راه و شهرسازی مکاتباتی در زمینه مسیر باند فرودگاه و تجهیز آن انجام داده است، افزود: حفظ جان مردم و امنیت آنان برای ما از هر مسئله دیگر اهمیت بیشتری دارد، به همین دلیل راه‌اندازی و از سرگیری پروازهای مسافربری از فرودگاه پیام نیازمند تحقیقات و بررسی‌های بیشتر است.