مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده‌پویا خبر داد:

اهدای کمک‌های بانک ملی ایران به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده‌پویا با اشاره به دستور مدیرعامل محترم بانک ملی ایران در اجابت فرمایش رهبر معظم انقلاب و ریاست محترم جمهوری مبنی‌بر کمک به مردم مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان، گفت: ۸تن اقلام دارویی، ۳تن مواد غذایی و ۲۵۰۰باکس آب معدنی بزرگ بین مردم سیل‌زده توزیع شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، افشار فتح‌الهی به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان و دیدار با مردم شریف این استان و اهداء کمک‌های بانک ملی ایران و هلدینگ آینده‌پویا‌، با سفر به شهرستان چابهار از نزدیک در جریان مشکلات و نیازهای آنان قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده‌پویا در جلسه‌ای که با حضور مقامات استانی و محلی برگزار شد، اظهار داشت: هر زمان که مشکلی برای استان سیستان و بلوچستان پیش می‌آید، قلب تمام ملت ایران برای آن می‌تپد.

فتح‌الهی تصریح کرد: پس از فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات ریاست محترم جمهوری برای کمک‌رسانی به مردم مناطق و روستاهای سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، در قالب مسئولیت‌های اجتماعی و به دستور دکتر نجارزاده مدیرعامل محترم بانک ملی ایران، در اولین فرصت نسبت به تهیه اقلام موردنیاز این مناطق اقدام شد.

وی ادامه داد: با توجه به نیازمندی‌هایی که مقامات استانی و شهرستانی در سیستان و بلوچستان احصاء کرده بودند، عمده نیاز مناطق سیل‌زده به صورت اقلام دارویی اعلام گردید.

فتح‌الهی اذعان نمود: با توجه به اینکه تعدادی از شرکت‌های دارویی کشور زیرمجموعه بانک ملی ایران و هلدینگ آینده‌پویا هستند، این امکان وجود داشت که نسبت به تهیه سریع اقلام موردنیاز به‌ویژه دارو، مواد غذایی و آب معدنی در این مقطع خاص اقدام شده و در اختیار مردم عزیز استان قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده‌پویا در پایان خاطرنشان کرد: ۸تن اقلام دارویی، ۳تن مواد غذایی و ۲۵۰۰باکس آب معدنی بزرگ بین مردم سیل‌زده توزیع شد.

براساس این گزارش، دیدار مردمی با ساکنان مناطق سیل‌زده برنامه دیگر افشار فتح‌الهی و هیات همراه بود.

همچنین مدیرعامل شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده‌پویا از تعدادی از روستاهای سیل‌زده بازدید کرد.

شایان ذکر است، فرماندار چابهار و معاونان وی، برخی از معاونان و مدیران هلدینگ آینده‌پویا و تعدادی از مقامات استانی و محلی فتح‌الهی را در این سفر همراهی می‌کردند.

گفتنی است، سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان به بسیاری از روستاهای شهرستان چابهار، خسارات زیادی وارد کرده است.