امیر مقدم در دیدار با فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور اظهار کرد:

افزایش امکانات رفاهی برای مسافران و به‌ویژه حجاج در فرودگاه چابهار

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار در دیدار با فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: برای رفاه و آسایش بیشتر، گسترش چتر حمایتی و خدمات‌دهی مطلوب به مسافران و به‌ویژه حجاج برنامه‌های ویژه در فرودگاه چابهار داریم.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، امیر مقدم با قدردانی از تلاش و زحمات پلیس در فرودگاه و تامین امنیت، افزود: سرمایه‌گذاران، فعالان اقتصادی، گردشگران و مسافران به دلیل ارائه خدمات مطلوب و تامین امنیت و رفاه حاکم در فرودگاه رضایتمندی خوبی از پلیس و سایر دست‌اندرکاران دارند.

وی ادامه داد: می‌بایست تعاملات بین همکاران سازمان منطقه آزاد چابهار و پلیس فرودگاه بیشتر شود تا شاهد خدمات‌رسانی خوبی باشیم.

مقدم بیان کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان منطقه آزاد چابهار، تامین امکانات از طریق تامین زمین برای مجموعه پلیس فرودگاه، نیروهای سپاه و تامین‌کنندگان امنیت می‌باشد و این از طریق تشکیل تعاونی مسکن قابل انجام است.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار، بر نزدیک‌تر شدن تعاملات پلیس با منطقه آزاد تاکید و خاطرنشان کرد: به‌زودی در موضوعات مختلف طی تفاهم‌نامه‌ای اقدام خواهد شد؛ زیرا ما در کنار پلیس فرودگاه برای ایجاد امنیت جهت رفاه مردم هستیم و از این بابت از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

 

نیازمند حمایت همه‌جانبه منطقه آزاد چابهار هستیم

همچنین، فرماندهی پلیس فرودگاه‌های کشور در دیدار با مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار اظهار داشت: از کمک و همکاری‌های سازمان منطقه آزاد چابهار درخصوص تعامل و تامین برخی امکانات جهت رفاه مسافران تشکر و قدردانی می‌کنیم.

سردار محسن عقیلی گفت: ساختمان پلیس فرودگاه چابهار توسط منطقه آزاد احداث شده است که قابل‌تقدیر است.

وی‌ از نگاه بلند مدیرعامل سازمان منطقه آزاد درخصوص تامین امنیت و مجموعه پلیس فرودگاه چابهار تقدیر و تشکر کرد و خاطرنشان نمود: امیدواریم برای تامین زمین جهت اسکان نیروهای پلیس و نیروهای انتظامی و امنیتی چاره‌اندیشی شود.

فرمانده پلیس فرودگاه چابهار نیز در این نشست گفت: از همکاری و مساعدت منطقه آزاد چابهار درخصوص روشنایی باند فرودگاه، ایجاد امکانات رفاهی تشکر می‌کنیم.

دولت‌یار زنگنه ادامه داد: خدمات‌دهی به حجاج از کارهای جدید در فرودگاه چابهار پس از سال‌ها انتظار بود که با حمایت مسئولان به‌ویژه منطقه آزاد چابهار شاهد ورود و خروج حجاج بودیم و این موضوع رضایتمندی مردم را به همراه داشت.

گفتنی است، در این دیدار مدیران سازمان منطقه آزاد چابهار، مدیرکل فرودگاه‌‌های سیستان و بلوچستان، فرماندهی پلیس فرودگاه ایرانشهر نیز حضور داشتند.