مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش تاکید کرد:

ارتقاء سطح ارائه خدمات قضایی مطلوب در جهت حفظ کرامت کیشوندان

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در آیین افتتاح ساختمان جدید دادگستری، بهره‌برداری از این طرح را عامل موثری در ارتقا سطح ارائه خدمات قضایی مطلوب به شهروندان کیش برشمرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، این مراسم با حضور امین‌حسین رحیمی وزیر دادگستری کشور، ابراهیم شاهرخیان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و همچنین رحیم سرهنگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و جمعی از مدیران و معاونان سازمان برگزار شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این مراسم گفت: آنچه برای ما اهمیت دارد اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های توسعه‌ای با هدف پیشرفت جزیره کیش است؛ بنابراین بحث قوه قضاییه و دادگستری وجود دستگاه عدالت به عنوان یکی از ارکان اساسی توسعه متوازن، برای اجرای متعادل امور از ارکان اساسی مدنظر ما می‌باشد.

رحیم سرهنگی افزود: فقدان دستگاه قضای عادل، عالم و آگاه موجب توسعه نامتوازن می‌شود؛ چراکه احقاق حق اشخاص حقیقی و حقوقی و تعادل امور در گرو این موضوع است.

وی در ادامه با تاکید بر ایجاد امنیت‌خاطر برای سرمایه‌گذاران در جزیره کیش بیان داشت: یکی از مهم‌ترین مواردی که برای سرمایه‌گذاران امنیت‌خاطر ایجاد می‌کند، بررسی شاخص‌های قضایی منطقه و میزان حمایت از آنها است که در کیش موردتوجه و در اولویت قرار دارد.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش اظهار داشت: امروز به‌واسطه حضور روسا، مدیران و نیروهای خدوم در دستگاه قضاء جزیره کیش، عزیزانی که در بحث‌های امنیتی سپاه، فراجا، پدافند هوایی و ائمه محترم جمعه، دستگاه‌ها و نهادها در این منطقه، بالاترین سطح هماهنگی با یکدیگر را دارند.

سرهنگی درخصوص بهره‌برداری از ساختمان جدید دادگستری گفت: برای ارائه بهترین کیفیت خدمات به شهروندان، ساختمانی درخور و شایسته شان آنها ساخته شد و به نوعی هدیه‌ای به کیشوندان برای دریافت خدمات مطلوب است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پایان ضمن قدردانی از زحمات دست‌اندرکاران اجرای این طرح به‌ویژه معاونت عمرانی و زیربنایی سازمان و شرکت عمران، آب و خدمات کیش تصریح کرد: برای تمامی تلاشگران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در هر منصب و مقامی آرزوی توفیق دارم؛ خداوند متعال عزیزانی چون سید‌رضی موسوی که جان خود را در جبهه مقاومت فدا کردند، با اباعبدالله محشور نماید.

گفتنی است، ساختمان جدید دادگستری کیش با هزینه‌ای بالغ‌بر ۷۵۰میلیارد ریال و زیربنایی بالغ‌بر ۳هزار و ۵۰۰مترمربع ساخته و به بهره‌برداری رسید و با امکانات و تجهیزات مطلوب از سوی سازمان منطقه آزاد کیش به دادگستری جزیره اهدا شد.