مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم عنوان نمود:

آغاز فعالیت اسنپ در جزیره قشم با هدف توسعه گردشگری

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم از آغاز به کار سامانه تاکسی اینترنتی «اسنپ» به عنوان اقدامی در حمایت از مردم و گردشگران جزیره قشم خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، محمدرضا عباسی اعلام کرد: فعالیت این سامانه خدمات عمومی با ۵۲۴دستگاه خودرو سواری و تحت حمایت سازمان منطقه آزاد قشم در سطح این جزیره آغاز شده است.

به گفته وی، اسنپ سامانه هوشمند حمل ‌و نقل، پل ارتباطی میان کاربر مسافر و کاربر راننده است و راهکاری سریع و ساده برای درخواست خودرو از سوی متقاضی است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد قشم بیان داشت: مردم ساکن در قشم و گردشگرانی که به این جزیره سفر می‌کنند می‌توانند از این امکان جدید حوزه حمل و نقل بهره‌مند شوند.

وی از سرعت عمل در ارائه خدمات و کاهش هزینه‌های تردد براساس عرضه و تقاضا در سطح جزیره قشم به عنوان بخشی از امتیازات راه‌اندازی این سامانه نام برد.

عباسی، حمایت از مسافر و راننده را دو آیتم مهم سامانه تاکسی اینترنتی «اسنپ» اعلام کرد و افزود: کاهش قیمت سفر، امتیازی برای مسافران و ارائه جوایز تخفیف و داشتن مسافر مداوم هم از امتیازات مربوط به رانندگان می‌باشد.

او همچنین اعلام کرد: مسافران در نخستین درخواست سفر خود در این جزیره می‌توانند با وارد کردن کُد تخفیف HI-QESHM تا سقف ۱۲هزار تومان هدیه دریافت کنند.

گفتنی است، سامانه مذکور منطبق بر منویات و تحت نظارت کامل سازمان منطقه آزاد قشم بوده و در راستای تقویت حوزه گردشگری و تسهیل خدمت‌رسانی به گردشگران طراحی و اجراء گردیده است که پیش از پیاده‌سازی کامل آن ماه‌ها فاز مطالعات اولیه و تطبیق آن با شرایط حاکم بر جزیره قشم و منویات سازمان به طول انجامید که امید است در آینده نه چندان دور برای نخستین بار در کشور شاهد ابداعات و نوآوری‌های به کار گرفته شده در این حوزه باشیم.