آغاز همکاری مشترک بین ژئوپارک‌های چندگانه ژاپن با ژئوپارک جهانی قشم

مدیر ژئوپارک جهانی قشم، از آغاز همکاری مشترک بین ژئوپارک‌های چندگانه ژاپن با ژئوپارک جهانی قشم با دریافت هدایای ارسالی از این کشور خبر داد. به گزارش اخبار آزاد مناطق، علیرضا امری کاظمی با اعلام این خبر گفت: در حرکتی نمادین ساتوکو هارا، کارشناس برنامه‌ریزی گردشگری پروژه جایکا در قشم به نمایندگی بانوان ژئوپارک‌های چندگانه […]

مدیر ژئوپارک جهانی قشم، از آغاز همکاری مشترک بین ژئوپارک‌های چندگانه ژاپن با ژئوپارک جهانی قشم با دریافت هدایای ارسالی از این کشور خبر داد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، علیرضا امری کاظمی با اعلام این خبر گفت: در حرکتی نمادین ساتوکو هارا، کارشناس برنامه‌ریزی گردشگری پروژه جایکا در قشم به نمایندگی بانوان ژئوپارک‌های چندگانه کشور ژاپن هدایایی زیبا به علاقه‌مندان و گردشگران اکوتوریسم ایرانی اهدا کرد.

کاظمی هدف از این اقدام نمادین را معرفی صنایع دستی و هنرهای کشور ژاپن معرفی کرد و افزود: گروه آژانس همکاری‌های بین‌المللی ژاپن (جایکا) به نمایندگی از شبکه ژئوپارک‌های ژاپن با اهدای این هدایا به مدیر فروشگاه قشمینه (یکی از ۱۰طرح پایلوت در پروژه جایکا) پیام دوستی ژئوپارک‌های این کشور را به مردم ایران تقدیم کردند.

مدیر ژئوپارک جهانی قشم ضمن تشکر از تلاش‌های مازیار قاسمی‌نژاد، مدیر هماهنگی پروژه جایکا در قشم برای تاثیر در برقراری این ارتباط موثر گفت: امید است این هدایا آغازی برای اجرای برنامه‌های مشترک با ژئوپارک‌های جهانی ۹گانه ژاپن باشد.