اجرای پروژه طرح توسعه بازار ماهی و آبزیان در جزیره کیش

استاندار هرمزگان، مشاور رئیس‌جمهور و هیات همراه از پروژه طرح توسعه بازار ماهی و آبزیان در منطقه سفین قدیم جزیره کیش بازدید کردند. به گزارش اخبار آزاد مناطق، فریدون همتی استاندار هرمزگان و مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هیات همراه در ادامه بازدید از پروژه‌های منطقه آزاد […]

استاندار هرمزگان، مشاور رئیس‌جمهور و هیات همراه از پروژه طرح توسعه بازار ماهی و آبزیان در منطقه سفین قدیم جزیره کیش بازدید کردند.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، فریدون همتی استاندار هرمزگان و مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و هیات همراه در ادامه بازدید از پروژه‌های منطقه آزاد کیش پنجشنبه ۲۵مردادماه از پروژه عملیات اجرایی طرح بهسازی و توسعه بازار ماهی در جزیره کیش بازدید کردند.

این پروژه در زمینی به مساحت ۱۵۹۰مترمربع با هدف بهسازی زیرساخت‌ها و افزایش سطح رضایتمندی، بهداشت و سلامت کیشوندان و گردشگران و بر اساس بافت بومی منطقه سفین در جزیره کیش طراحی شده است.

این بازار دارای یک سالن با عرضه یکپارچه و ۱۲غرفه مجهز فروش ماهی و آبزیان و بخش‌های مجزای تخلیه، شستشو و توزیع ماهی، سردخانه و تولید یخ، آماده‌سازی و ماهی پاک‌کنی و بسته‌بندی است.