با حضور دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی صورت گرفت:

افتتاح دو طرح عمران شهری با اعتبار ۱۴۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال

دو طرح عمران شهری با اعتبار 147میلیارد و 500میلیون ریال به مناسبت دهه مبارک فجر، با حضور مرتضی بانک و حمیدرضا مومنی در شهر قشم افتتاح شد.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، دو طرح عمرانی فاز دوم بلوار پیامبر اعظم(ص) و محوطه‌سازی و المان میدان پلیس نریمان از دیگر پروژه‌های عمرانی بود که توسط مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه، روز یکشنبه (‌۲۰بهمن‌ماه) افتتاح شد.

فاز دوم بلوار پیامبر اعظم(ص) که حدفاصل منابع آب تا میدان هنگام را به هم متصل می‌کند با ۱۴۰میلیارد ریال اعتبار، پروژه دیگری از خدمات ارائه شده توسط سازمان منطقه آزاد قشم در بخش احداث بلوارها و معابر شهری بود که با حضور مشاور رئیس‌جمهور به بهره‌برداری رسید.

محوطه‌سازی و نصب اِلِمان میدان پلیس نریمان با اعتبار ۷میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال نیز از دیگر پروژه‌های افتتاح شده در این روز می‌باشد که توسط مدیریت امور شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد قشم به اجرا درآمده است.

اِلِمان میدان پلیس نریمان به ارزش ۳میلیارد ریال، به ارتفاع ۸متر بوده و از جنس فایبرگلاس ساخته شده است. محوطه‌سازی این میدان نیز شامل یک هزار و ۹۴۳مترمربع ساخت ابنیه، ۲هزار و ۶۰۵مترمربع فضای سبز و تجهیزات روشنایی با ۴میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال اعتبار به انجام رسیده است.

شرکت در مراسم افتتاح ۴طرح تولیدی، ۳طرح گردشگری و تفریحی، ۸طرح عمرانی و یک طرح خدماتی به مناسبت دهه مبارک فجر، از برنامه‌های سفر مرتضی بانک به قشم است.

گفتنی است، مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور جهت بازدید از پروژه‌های دهه مبارک فجر منطقه آزاد قشم، صبح روز یکشنبه (‌۲۰بهمن‌ماه) با استقبال مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از معاونان و مدیران این سازمان از طریق فرودگاه بین‌المللی قشم وارد این منطقه آزاد شد.