همزمان با هفتمین روز از هفته دولت انجام پذیرفت:

افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی و سرمایه‌گذاری شهرستان اسدآباد با حضور سعید محمد

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی، همزمان با هفتمین روز از هفته دولت و به همراه «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان، به منظور افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه‌ عمرانی و سرمایه‌گذاری به شهرستان اسدآباد سفر کرد.

به گزارش اخبار مناطق آزاد، «سعید محمد» صبح امروز (۸شهریورماه۱۴۰۱) به همراه استاندار همدان، در بدو ورود به این شهرستان از سوی امام‌جمعه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان مورد استقبال رسمی قرار گرفتند.

مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری-‌صنعتی و ویژه اقتصادی و استاندار همدان در ادامه با حضور در یادمان شهدای گمنام شهرستان اسدآباد، به مقام شامخ شهدای والامقام این شهر ادای احترام کردند.

براساس این گزارش، این سفر با هدف افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های مختلف عمرانی در گرامیداشت هفته دولت و همچنین تبیین و معرفی دستاوردها و خدمات دولت مردمی و انقلابی سیزدهم انجام شده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح و کلنگ‌زنی ۹۳طرح با اعتبار ۱۹۹میلیارد تومان همزمان با گرامیداشت ایام هفته دولت در نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

حسین علی شرکائیی افزود: از این تعداد، ۸۳طرح با اعتبار ۱۰۲میلیارد و ۸۴۶میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۹طرح آغاز خواهد شد.

لازم به ذکر است، شهرستان اسدآباد از توابع استان همدان با ۱۰۰هزار جمعیت در ۴۵کیلومتری مرکز استان واقع شده است.

گفتنی است، همزمان با هفته دولت، ۷۵۰طرح به ارزش ۲هزار و ۶۳میلیارد تومان در استان بهره‌برداری و عملیات اجرایی ۱۲۰طرح عمرانی با اعتبار ۶هزار میلیارد تومان آغاز شد.