افتتاح ۲پروژه در مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس در هفته دولت

همزمان با هفته دولت دو پروژه ساختمان اداری و مجتمع تجاری و اقامتی در مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به بهره‌برداری رسید. به گزارش اخبار آزاد مناطق، در سفر مشاور رئیس‌جمهور و هیأت همراه به مرکز نوروز منطقه آزا دارس، ساختمان […]

همزمان با هفته دولت دو پروژه ساختمان اداری و مجتمع تجاری و اقامتی در مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش اخبار آزاد مناطق، در سفر مشاور رئیس‌جمهور و هیأت همراه به مرکز نوروز منطقه آزا دارس، ساختمان اداری سازمان منطقه آزاد ارس در این مرکز افتتاح شد.

برای احداث این ساختمان و محوطه‌سازی‌های مربوطه ۱۶میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه شده است.

همچنین یک مجتمع تجاری و اقامتی در مرکز نوردوز منطقه آزاد ارس با حضور مرتضی بانک مشاور رئیس‌جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و محسن نریمان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس افتتاح شد.

این مجتمع که برای آن ۶۰میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده، دارای ۲۰واحد سوئیت اقامتی و ۶واحد تجاری و یک فروشگاه بزرگ ۶۰۰متری است که توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی در این منطقه احداث شده است.